תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו תמך בציוץ: "הפיכה צבאית בניצוחו של הרמטכ"ל"

יאיר נתניהו, בנו של רה"מ, עשה לייק לציוץ היוצא נגד הרמטכ"ל, הרצי הלוי. בציוץ נכתב כי אירועי ה-7 באוקטובר התרחשו בשל הרצון של הלוי לחולל מהפיכה צבאית, וכי הוא באופן מכוון לא הודיע על המתקפה לראש הממשלה. "הפיכה צבאית בניצוחו של הרצי הלוי", נכתב בציוץ
מערכת ice |  4
יאיר נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ידוע בשל מעורבותו הכבירה ברשתות החברתיות אשר לעתים מעורבבות זעם רב בקרב הציבור. אתמול (רביעי), הוא עשה לייק לציוץ שנכתב ברשת X (טוויטר לשעבר), אשר תוקף את הרמטכ"ל, הרצי לוי, בכך שהוא ניסה לגרום להפיכה צבאית. "ב-7 באוקטובר היינו בתוך הפיכה צבאית בניצוחו של הרצי הלוי", נכתב בציוץ.
הכותב, יוסי שחבר, ממשיך בתיאוריית הקונספירציה שלו וכותב כי: "(הרמטכ"ל) לא הודיע לראש הממשלה על ההתקפה המיועדת להתרחש בבוקר שמחת תורה. ההפיכה לא הסתיימה ולא הושלמה", הוא מוסיף בהמשך: "מפקד הצבא ושר הביטחון מונעים מהשר לביטחון פנים להיכנס לבסיס צבאי... אשכרה חונטה צבאית".

הציוץ שעליו יאיר נתניהו עשה לייק (צילום מסך מתוך רשת X)
אמנם יאיר נתניהו לא הגיב דבר על הציוץ, אך נראה כי הוא בהחלט הביע תמיכה עם הרשום. בזמן שראש הממשלה טוען כי במהלך מלחמה אסור להתעסק בפוליטיקה והאשמות, נראה כי דווקא ההתעסקות מגיעה ממקום אחר – הבן שלו, שדואג לתמוך בתיאוריות כאלו ואחרות בנוגע לאירועים שהובילו למלחמת חרבות ברזל, וזו כנראה לא הפעם האחרונה שעוד נשמע ממנו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דברי ההבל של הילד המפונק של אבא
    מחמוד א זהאר 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חושבני כי מקומו של הילד הדפוק הזה החפץ בפרסום חינם הוא בכלא!! כלא ואתמול! למה עלינו לסבול את מתקפותיו בכל מקום ובכל שעה על כל אחד שאביו מפחד מעלייתו בפופולאריות לעומת ירידת ערכו בסקרים! מול הרצון של רוב העם לסלקו מיידית מהשלטון!! סלקו את הילד הזה ומיידית לגולאג' בסיביר !!
    סגור
  • 2.
    שיחזור למיאמי האפס הזה
    שטורם 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גורם נזק לעם ישראל בכלל ולאבא שלו בפרט
    סגור
  • הנזק לאבא שלו מבורך. (ל"ת)
    סי.ג.ר 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כלא
    אורי 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להכניס את יאיר נתניהו לכלא על הסתה חיילנו נהרגים בעזה והוא תוקף את הצבא ומי שעומד בראש הצבא מאשם במה שקרה זה אביך שנתן לחמאס מה שבקשו
    סגור