תקשורת ומדיה

בוגי יעלון תוקף את רה"מ נתניהו: "צריך להחליף אותו מיד!"

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון, הביע ביקורת חריפה נגד רה"מ נתניהו בנוגע להתנהלותו מול שר האוצר סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי בן גביר: "הוא נכנע לסמוטריץ׳ ובן גביר, שמובילים אותנו לאסון"

מערכת ice |  2
בוגי יעלון, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
היום (חמישי), שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא תוקף את רה"מ נתניהו והתנהלותו במהלך המלחמה הנוכחית: "נתניהו מעדיף את הישרדותו האישית על טובת המדינה".
הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון, ממשיך לייצר כותרות בשל התבטאותיו החריפות נגד רה"מ נתניהו. היום (חמישי), תקף יעלון את רה"מ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "נתניהו מעדיף את הישרדותו האישית על טובת המדינה, גם בניהול המלחמה, לכן הוא נכנע לסמוטריץ׳ ובן גביר, שמובילים אותנו לאסון".
בהמשך, ציין שר הביטחון לשעבר כי רה"מ נתניהו מדגמן מנהיגות חלשה מול שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "נכנע להם בתקציב, שמחזק את המשתמטים והמשיחיים, בהווה ובעתיד". מלבד זאת, ציין יעלון כי רה"מ נתניהו: "נכנע להם בהתנהלות שערורייתית של המשטרה, גם בניהול המלחמה, לכן הוא נכנע לסמוטריץ׳ ובן גביר, שמובילים אותנו לאסון".
יעלון המשיך לתקוף את רה"מ נתניהו וטען כי הוא אינו מתפקד גם בגזרת החטופים והחטופות אשר מוחזקים בשבי חמאס בימים אלו וטען כי הוא "⁠נכנע להם ב-'הקרבת החטופים', לטובת יישום האידיאולוגיה של המשיחיים". לבסוף, חתם יעלון את דבריו בקביעה כי "נתניהו אינו כשיר מוסרית ומהותית, להוביל אותנו ליציאה מהמשבר. צריך להחליף אותו מיד!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מספיקלא נראה טוב
    דליה 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה את יכול לצעוק עוד זה מגוחך. עכשיו גם הפסדת כי צעקת סתם על שומרון תי תלמד שהשנאה לא בריאה. וגם מפסידים בה כספים
    סגור
  • 1.
    יאלון איבד את הדרך, ובדרך גם 88,000 ₪ (ל"ת)
    ע. 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור