טלוויזיה

בוגי יעלון מתפוצץ בחדשות 12: "נותנים מאות מיליונים לאורית סטרוק"

בריאיון לחדשות 12, תקף שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון את בני גנץ וגדי אייזנקוט שהצטרפו לקבינט המלחמה ואמר: "מה שנותנים גנץ ואייזנקוט, זה לגיטימציה לממשלה הזאת"
מערכת ice |  4
משה (בוגי) יעלון (צילום אבשלום ששוני פלאש90)

היום (שלישי), התראיין הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון בחדשות 12 וחשף כי דיבר עם משפחות החטופים והחטופות על מאבקם לשחרור יקיריהן ואמר בין היתר: "תלחצו, אם מצד אחד יש לחץ של סמוטריץ' ובן גביר להציב את החטופים, אתם תלחצו מהצד שני".

בעת הריאיון בחדשות 12, הביע שר הביטחון לשעבר יעלון ביקורת בפני השר בקבינט המלחמה בני גנץ ובפני והרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט ואמר: "היו צריכים להיכנס עם התניה, למשל שסמוטריץ' ובן גבין יעופו משם כמו שיאיר לפיד דרש ביום הראשון, בצדק".
מלבד זאת, ציין הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר יעלון כי "מה שנותנים גנץ ואייזנקוט, זה לגיטימציה לממשלה הזאת בעיני האמריקנים, בעיני הציבור הישראלי ויותר חשוב, בעיני החיילים. אפילו לעניין התקציב... אם היו מציבים אולטימטום על עניין התקציב שזה תקציב שמחזק את המגמה של המשיחיות ולאומניות, נותנים מאות מיליונים לאורית סטרוק, אתם לא מבינים שיש פה נזק לטווח ארוך?".
לאחר שנשאל האם הוא מדבר עם משפחות החטופים והחטופות, ענה יעלון כי בימים אלו הוא נפגש ומדבר איתם ואף הציע להם להפעיל לחץ על הממשלה הנוכחית: "תלחצו, אם מצד אחד יש לחץ של סמוטריץ' ובן גביר להציב את החטופים, אתם תלחצו מהצד שני". 
 


עוד הוסיף יעלון כי "אם זו הייתה מערכת שפויה, אז קודם כל לא היינו למצב הזה, במצב של משא ומתן רגיל נורמלי, לא היינו מתבטאים כי זה היה עלול לעלות לנו במחיר, זה לא המצב. המצב אחר, זה לא מקרה חטוף אחד ולא מקרה שתי גופות של שני חללים שלנו  או אזרחים".  

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בוגי יעלון
    ענבל מנור 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק. בטרם נוצרה הקואליציה, יכולנו לצפות שאלו יהיו פני הדברים ויהיה מה שיהיה.
    סגור
  • 3.
    מעורר רחמים
    א 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחד האנשים שמעוררים רחמים...
    סגור
  • 2.
    בוגי לך לנוח
    מומי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ייתכן שעם מנוחה טובה (3-4 שנים ויותר) תוכל אח"כ לחזור למסלול. ידוע וברור לכל שירדת מהפסים ודיבוריך אינם רציונליים אלא באים כולם משריר העלבון. נעלבת. בסדר . צא מזה. שחרר . מנוחה ככל שתהיה ארוכה כך תעזור לך יותר.
    סגור
  • 1.
    בוגי פעם הערצתי אותך
    קבוצניק 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו אני משתין עליך המתנחלים שווים הרבה יותר ממך ושכמותך ח.ל.א.ה
    סגור