תקשורת ומדיה

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון נגד נתניהו: "אנחנו נמצאים במצב מטורלל"

בריאיון לחדשות 12, תקף הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון את ראש הממשלה נתניהו: "התרעתי מתחילת המלחמה, הממשלה הזאת לא יכולה לנהל את המערכה, וודאי לא ראש הממשלה"
מערכת ice |  1
בוגי יעלון, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", הממשלה הנוכחית "זכתה" לקבל אלפי ביקורות מצד חברי כנסת רבים מהאופוזיציה ואף מבכירים לשעבר בצמרת הביטחונית. שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון, ידוע בביקורת הנוקשה שלו כלפי התנהלות רה"מ נתניהו.
לאור הצהרותיהם הנפרדות של שר הביטחון יואב גלנט ורה"מ נתניהו, דבר שעורר תהיות כי בין השניים שוררים יחסים קרים, שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון נשאל האם לטענתו השניים מנהלים את הקבינט המלחמה בצורה תקינה ומקצועית, וכך ענה: "תראה אנחנו נמצאים במצב מטורלל, לכן התרעתי מתחילת המלחמה, הממשלה הזאת לא יכולה לנהל את המערכה, וודאי לא ראש הממשלה.
כאמור, שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון, ידוע בביקורת הקשה שלו נגד רה"מ נתניהו.
רק לפני ארבעה ימים, אמר יעלון בריאיון לחדשות 12: "התאכזבתי השבוע מגנץ ואייזנקוט, הם נכנסו לממשלה בגלל שהיא לא כשירה, ביבי עסוק בהישרדות פוליטית ובן גביר וסמוטריץ' לא כשירים לנהל מלחמה". 
מלבד זאת, בתקופת עדות הדס קליין במסגרת תיק 1000, אשר עסקה במערכת היחסים הבעייתית בין של איש העסקים ארנון מילצ'ן ובני הזוג נתניהו, פנה יעלון לחברי הליכוד בציוץ בחשבון הטוויטר שלו בבקשה:  "חברי הליכוד המתמודדים לכנסת, האזינו לעדויות הדס קליין, עוזי ארד, אלוף גיא צור, תא״ל אמל אסעד ועוד… ואתם נותנים לנתניהו להרוס ולשעבד את המדינה והתנועה לגחמותיהם מה תאמרו על התקופה החשוכה הזו, לילדיכם, נכדיכם וניניכם? קומו ועשו מעשה! אדלשטיין? ארדן? ברקת? דיכטר?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המטורלל היחיד זה אתה
    אהרון אח של משה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עגלון השנאה תביא אותך לאישפוז כל היום נתניהו נתניהו ביבי ביבי שלא תחנק מטורלללללללל
    סגור