תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 מרגשת: "20% מההכנסות עוברות לתושבי העוטף"

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, הגיבה לשאלות על שרשרת ארץ ישראל אותה ענדה בשידור וכתבה: "20% מההכנסות של הצורפת עוברות לתושבי העוטף. זה הזמן לפרגן לעסקים כחול לבן"
תום נחום | 
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
בצל התקרבותה של עסקת החטופים, צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-48 של המלחמה בעזה (חמישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, אבל כעת על הפרק עסקת חילופי השבויים שסוכמה בין הצדדים ותביא להפוגה בלחימה, אלא אם יהיו שינויים של הרגע האחרון.
בתוך כך, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, שהכתבה שלה על התצפיתניות מנחל עוז ממשיכה להכות גלים ברשתות החברתיות, ענדה בשידור שרשרת בצורת מפת ארץ ישראל ולאחר שנשאלה מהיכן השרשרת, הגיבה בסטורי שלה באינסטגרם וריגשה, כאשר כתבה כך לצד תיוג העסק של הצורפת, 'סטודיו שקד' בפתח תקווה: "לכל השואלות על השרשרת. היא הכתובת ליצירה היפה הזאת. 20% מההכנסות שלה עוברות לתושבי העוטף. זה הזמן לפרגן לעסקים כחול לבן".

צילום מסך מתוך הסטורי של מגי טביבי (אינסטגרם)
בתוך כך, בשבוע שעבר, לאחר פרסום תמונת חיילי גולני בתוך פרלמנט חמאס בעזה, תגובות רבות שטפו את הרשתות החברתיות סביב התמונה המדוברת, כאשר מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14מגי טביבי, הגיבה לתמונה וכתבה באינסטגרם שלה כך: "תמונה מנצחת. דגל ישראל לצד דגל גולני בתוך הפרלמנט של חמאס בעזה. כן ירבו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה