תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' עוקץ: "הנודניק הזה לא ייתן לנו לישון"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, הגיב לדבריו של חיים לוינסון בתוכניתו ברדיו 'גלי ישראל': "גם לוינסון יודע: הקונספציה היא 'אם נספר לביבי על חשש לחדירת מחבלים לשני ישובים או לחטיפת חייל, הנודניק הזה לא ייתן לנו לישון עד שכל הצבא יהיה מוכן"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
עיתונאי 'הארץ' ופאנליסט קשת 12חיים לוינסון, שפרסם אתמול (שלישי) את ההתרעה שנתנו באמ"ן לראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך להגיב לנושא בראיון שסיפק ברדיו גלי ישראל (94FM) לפנאליסטים של 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי ונועם פתחי, והמשיך לעסוק בנושא.
לוינסון סיפר כך: "אני הראשון שאדרוש מעמית סער, מחליוה, מהרצי הלוי ומפינקלמן ללכת הביתה. אין לי ספק שכל האנשים האלה ילכו הביתה, אבל נתניהו מתכחש. ומעבר להתכחשות בשנה וחצי של לפיד-בנט, נתניהו טען שממשלה שמשדרת חולשה מזמינה את אויביה לתקוף".
זמרי שאל: "אם הם הזהירו אותו מ'הסערה המושלמת' למה עמד חליוה ואמר 'נכשלתי מלתת התרעה'?", לוינסון השיב: "הוא לא נתן התרעה למה שיקרה בעזה. ויותר מזה, אם היית שואל אותו ב-6 לאוקטובר לא אם החמאס מתכוון אלא אם החמאס בכלל מסוגל לבצע דבר כזה הוא היה אומר שלא, וזה חמור הרבה יותר".
 
פתחי שאל: "להערכתך, אם נתניהו היה מקבל לא התרעה כללית אלא את אותה התרעה מראש השב"כ וראש אמ"ן בלילה קודם מה הוא היה עושה?" לוינסון: "המחדל של השיחות הליליות הוא כ"כ עמוק שהם חשבו שהוא מתכנן עשירית מהמערכה הזאת. אם היו מעירים את נתניהו ב-4 בבוקר ואומרים לו שיש כוונה לפרוץ ולחטוף חייל הוא בוודאות היה נותן הוראה להגביר כוננות. אבל הקונספציה של 'חמאס מורתע' לא הייתה רק בהערכת אמ"ן אלא גם פרומיל על נתניהו והתדמית הפוליטית שלו שבכל הקמפיין שלו אמר 'אני חזק מול החמאס'".
לאחר מכן, פתחי צייץ התייחסות לדבריו של לוינסון בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו וכתב: "גם לוינסון יודע: הקונספציה היא "אם נספר לביבי על חשש לחדירת מחבלים לשני ישובים או לחטיפת חייל, הנודניק הזה עם החשש שלו מסיכון חיילים והצלת חיים בקורונה לא ייתן לנו לישון עד שכל הצבא יהיה מוכן לזה"".
 
כזכור, בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, כתב לוינסון כך והטיח פעם נוספת את האשמה במחדל הגדול שהוביל לטבח המזעזע של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר בראש הממשלה בנימין נתניהו: "בלעדי ל'הארץ': ההתרעה המלאה והמדויקת שנתנו באמ"ן לראש הממשלה על הסיכוי להסלמה בשל משבר החקיקה", בנוסף, צירף קטע מדבריו של ראש חטיבת המחקר באמ"ן לראש הממשלה נתניהו: "איראן, חיזבאללה וחמאס זיהו הזדמנות לסערה מושלמת. השחקנים במערכת מצביעים על כך שישראל נמצאת במשבר חריף, חסר תקדים, שמאיים על לכידותה ומחלישה".
 ו
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגלל שלוינסון היה חרדי עם רצון עז להיות
    אורי 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חילוני, הוא מתעב כל מה שקשור באיזה שהוא קשר לדת, אמונה או שורשיות, אם לוינסון מלין על משהו סימן שהוא משהו חיובי שקשור לאהבת הארץ
    סגור