תקשורת ומדיה

השווארמה האהובה מפנקת: אנשי כוחות הביטחון מוזמנים לאכול בחינם

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חשף סיפור מרגש על שווארמה שמש ברחובות, שמאפשרת לאנשי כוחות הביטחון לאכול בחינם: "המוכרת סירבה לקחת תשלום משוטר - 'מאחורי בתור היה שוטר והמוכרת סירבה לקחת ממנו תשלום'"
תום נחום |  1
שווארמה (צילום pixabay)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (שלישי) ליומה ה-46 כאשר על רקע הדיווחים על עסקת חטופים שבדרך ותאפשר את השבתם של חלק מהישראלים אשר מוחזקים כשבויים על ידי מחבלי חמאס ברצועת עזה, הסולידריות בחברה הישראלית והתמיכה והאהבה הגדולה לה זוכים אנשי כוחות הביטחון שעסוקים יומם וליל בהגנה על אזרחי מדינת ישראל נמשכת, כאשר כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, בחר לפרגן לעסק שמאפשר לאנשי כוחות הביטחון להנות מארוחה בחינם.
בציוץ שהעלה בנושא עם מידע שנמסר לו על כך שבשווארמה שמש ברחובות מאפשרים לאנשי כוחות הביטחון לאכול בחינם, פרסם מגל כך עם ההודעה שנשלחה אליו: "היי ינון, כרגע הייתי בשווארמה שמש ברחובות. מאחורי בתור היה שוטר והמוכרת סירבה לקחת ממנו תשלום. הוא היה נבוך וביקש לשלם והמוכרת התעקשה: "עלינו". הוא ניסה שוב: "אבל אני לא שוטר, אני סוהר". והמוכרת ממשיכה לסרב לקחת ממנו תשלום: "תן לנו לפנק אותך, זה המעט שאנו יכולים לעשות עבורכם"".
 
עוד נכתב בציוץ של מגל כך: "כשיצאתי ראיתי שיש שלט גדול בחוץ שמזמין את כוחות הביטחון לאכול בחינם. שווארמה שמש ברחובות. כבוד. גם שמש בפאוור סנטר נס ציונה מפנקים את אנשי הביטחון".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    בבר. 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כולם ללכת לתת פרנסה לשאורמה הזו עם ישראל חי וקיים לנצח נצחים אמן.
    סגור