תקשורת ומדיה

חייל השליך רימון למסגד - והושעה מתפקידו

צה"ל החליט להשעות חייל מילואים שהשליך רימון הלם למסגד ליד רמאללה בזמן תפילת המואזין

מערכת ice |  1
כוח צה"ל (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
היום (שבת) הותר לפרסום כי לפני כשבועיים סמוך לשעה 04:30 בלילה, בכפר בודרוס שליד רמאללה במהלך פעילות מבצעית, חייל מילואים  השליך רימון הלם לעבר מסגד בזמן קריאת המואזין לתפילת הפג'ר. החייל ביקש מחברו לצלם אותו לפני השלכת הרימון ויש לציין כי הרימון הושלך ללא סיבה מוצדקת.
מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי: "מדובר באירוע חמור המנוגד לערכי צה"ל. עם היוודע האירוע, הושעה החייל מתפקידו. הוא יתוחקר לעומק ויטופל משמעתית בהתאם".  בימים האחרונים הזהירו בכירים בארה"ב כי המצב בגדה עלול להתלקח ללחימה נוספת והרשות הפלסטינית עלולה לאבד שליטה בערים מרכזיות.
 
בממשל האמריקני טוענים כי תקריות כמו אלו אשר מצולמות, זוכות לסיקור נרחב בתקשורת ומחזקות את התמיכה בחמאס ובארגוני טרור. עוד טוענים בממשל האמריקאי כי פרץ אלימות משמעותי יפגע בלגיטימציה ובתמיכה הבינלאומית שישראל מקבלת כיום להמשך הלחימה נגד חמאס ברצועת עזה.
כמו כן, בשבוע שעבר דווח כי מאז פרוץ המלחמה החלו חיילים רבים לתעד את עצמם מכים ומשפילים פלסטינים עצורים, ולהפיץ את הסרטונים ברשתות החברתיות. התופעה התגברה מאוד מאז הטבח שביצע חמאס ביישובי הדרום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגונגל המזרח תיכוני החייל צודק לא לתת למוסלמים דקה מנוחה עד שיברחו מרצונם מהארץ עם נאצים כך מתנהגים מי שפועל הומני כלפי הנאצים יומת על ידייהם
    סגור