תקשורת ומדיה

"בואו הביתה": תחנות הרדיו מתאחדות לשת"פ מפתיע למען החטופים

תחנות הרדיו גלגלצ, 103fm ואקו 99fm יתחילו להשמיע מדי יום בשעה 17:00 את השיר "בוא הביתה" במקביל, למען השבתם של החטופים
מערכת ice |  1
גלצ (צילום מערכת אייס)
תחנות המוזיקה גלגלצ, 103fm ו-eco99fm מודיעות על שיתוף פעולה: מהיום, ובכל יום עד השבת החטופים והחטופות, יושמע בשעה 17:00 השיר "בוא הביתה" של שולה חן, בשתי התחנות במקביל.
גלגלצ, תחנת המוזיקה הפופולרית בישראל, ו-eco99fm תחנת הרדיו המסחרית המואזנת במדינה, משמיעות שתיהן לכל אורך היום, בכל שעה, שירים האהובים על החטופים והחטופות. התחנות, בשיתוף מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, מזמינים את כל תחנות הרדיו בארץ להצטרף למהלך וקוראות להשבת כל החטופים והחטופות בהקדם.

בפעילות אחרת למען החטופים, התגייבו אמנים, טאלנטים וסלבריטאים והחליטו לתרום לספר תורה מיוחד שנכתב בימים אלה ויקרא "ספר האחדות בעם ישראל". הספר צפוי להיות מוצב עם סיום כתיבתו בכותל המערבי או באחד מישובי העוטף שנפגעו. הספר יוקדש לתפילה לחזרתם של החטופים לישראל ולזכר קורבנות המלחמה.
עשרות ידוענים, אנשי ציבור ורבנים בכירים בהם הרב לאו, הזמר איתי לוי, נטלי דדון, סנדרה רינגלר וכוכבי האח הגדול, כבר תרמו את אותיות שמם והגיעו לכתוב עם סופר סתם בספר התורה לאחדות ישראל. הרב חיים הורביץ ואיש העסקים אשר סטולר יזמו את כתיבת הספר ומזמינים את הציבור הרחב לתרום אותיות התואמות את שמם ושמות בני משפחתם לספר התורה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי הצעה לאיחוד יעיל יותר
    מאזין 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי גלגלצ אין אקו 99. אז למה לא פשוט לשנות את השם של "אקו 99" ל"גלגלצ 99"? על אותו עיקרון - כי זו אותה המוסיקה, אותם המגישים, ומה הכי קטע?? שאפילו המנכ"לים מגלגלצ :)
    סגור