טלוויזיה

למען החטופים: איתי לוי בביצוע מרגש עם השיר 'לאורך הים'

המלחמה הנוכחית חושפת הירתמות מלאה מצד אמני ישראל במחוות מרגשות עבור חיילי צה"ל ועבור החטופים והחטופות על ידי חמאס. הזמר התארח אמש בתוכניתו של העיתונאי עמרי אסנהיים והקדיש את השיר 'לאורך הים' לחטופים
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פייסבוק/ איתי לוי)

המלחמה הנוכחית חושפת הירתמות מלאה מצד אמני ישראל במחוות מרגשות עבור חיילי צה"ל הנלחמים בחזית ועבור החטופים המוחזקים בימים אלו בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס.

אמש בתוכניתו של עמרי אסנהיים ״יהיה טוב״ בכאן 11, התארח הזמר איתי לוי וסיפר על המפגש המרגש עם אריאל הצעיר שכל משפחתו נרצחה בשבת השחורה בנחל עוז. לאחר מכן, ביצע איתי את השיר ״לאורך הים״ כשברקע הוקרן קליפ מרגש המציג את החטופים והחטופות שמחים ומאושרים בימים טובים יותר.
 



התוכנית של עמרי אסנהיים, סיפרה את סיפורו של חוקר המשטרה שהציל את משפחתו בשבת השחורה וכללה גם ראיון עם חבר הכנסת צבי סוכות, בהמשך הגיע לוי וסיפר על המפגש המרגש שקיים עם אריאל זוהר, שאיבד באותה השבת את הוריו, ושתי אחיותיו.

כידוע, איתי לוי הינו זמר מוזיקה ים תיכוני אשר בין להיטיו 'מסיבה בחיפה', 'שתישרף האהבה' ו'מאמו'. לוי שופט בתוכנית המוסיקה הידועה "הכוכב הבא לאירוויזיון" משנת 2019 ובשנים האחרונות זכה לטייטל נוסף כשחקן כאשר לוהק למחזמר 'קזבלן' בשנה שעברה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה