תקשורת ומדיה

מ"מ מפקד גלי צה"ל דני זקן בסדרת צעדים חדשים בתחנה

במהלך טקס סיום קורס העיתונאים הצבאיים בגלי צה"ל הכריז מ"מ מפקד התחנה דני זקן על סדרת צעדים שננקטו מכניסתו לתפקיד כדי לייצר מצבת כוח אדם מגוונת ועשירה יותר בתחנה- כזו שתיתן ביטוי משמעותי לכל אותם קולות
מערכת ice |  2
דני זקן (צילום גלי צהל)
הערב נערך טקס סיום קורס העיתונאים הצבאיים של גלי צה"ל. את הקורס סיימו 23 חיילים, מכל רחבי הארץ, שיתחילו בעוד שבוע וחצי את עבודתם בתחנה. החיילים ישתלבו בעבודת המחלקות, תוך שהתחנה עומלת מסביב לשעון על סיקור הלחימה.
מאז השבת השחורה, ב-07/10/23, יוצאות בכל יום, שלוש ניידות שידור של גל"צ וגלגלצ לרחבי הארץ, לבסיסים, לישובי העוטף, לחזית הצפון ולשטחי הכינוס. הניידות מביאות את הקולות מהשטח, של המשפחות השכולות המספרות על יקיריהן, של קציני צה"ל, של המפונים, של החיילים בסדיר, במילואים, הלוחמים והלוחמות – כולם. 
בנאומו בטקס, הכריז מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן, על סדרת צעדים שננקטו מכניסתו לתפקיד כדי לייצר מצבת כוח אדם מגוונת ועשירה יותר בתחנה- כזו שתיתן ביטוי משמעותי לכל אותם קולות. 

ראשית, נקבעו תנאי סף מקלים לתושבי הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, כמו גם מכסה משמעותית שתוקדש למלש"בים/ות, הנמנים על אוכלוסיות אלו. כל זאת במטרה להביא את כלל קשת הקולות בחברה הישראלית, לשידורי התחנה הממלכית והצבאית. 
בד בבד, התחייב מ"מ מפקד גל"צ שגם בקרב השדרים והתכנים תורחב מגמת הגיוון בהובלתו. כך למשל יגובש בהמשך ועם החזרה ללוח השידורים הקבוע, לוח חדש שיתן במה רחבה יותר לתרבות הישראלית, הומור, תוכן איכותי ומיקוד בחברה הישראלית לגווניה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חשוב מאוד (ל"ת)
    נירניר 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צפון
    ציון 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולה, למעט נק' אור בודדות.. כבר שכחתי שזו תחנה צבאית... בלי..בלי..בלי פוליטיקה.ומאחר ואי אפשר.. אז לגוון ולא להקדיש שעה שלמה למגיש בלעדי כדוגמת רינו צרור.. שגם שהנושאים ממש בלב הקונצנזוס הוא מצליח איכשהו לצבוע הכל בשחור.. ובמרירות.. ממש לא טוב... וממש חבל.
    סגור