תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חוטף: "שקר מוחלט והסתה פרועה, רעל"

ח"כ שמחה רוטמן המשיך במתקפה שלו על כתב חדשות 12, גיא פלג: "איך אפשר אחרי מה שקרה כאן להפיץ פייק מכוער כזה ולפגוע באנשים שכולים? זה אפילו לא רק שקר מוחלט, זו הסתה פרועה. חצה את כל הקווים"
תום נחום |  5
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שביום רביעי פורסם בחדשות 12 כי חבר הכנסת ויו"ר וועדת חוקה ומשפט שמחה רוטמן אמר במהלך ישיבה: "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מהדם של הנרצחים ב-7.10" ומיד התעוררה סערת ענק שהולידה תביעה של המהדורה ושל הכתב, כעת, ח"כ שמחה רוטמן המשיך במתקפה שלו נגד חדשות 12 וגיא פלג, כאשר התראיין ברדיו גלי ישראל (94FM).
בשיחה עם ד"ר גדי טאוב בתוכנית 'שומר הסף' ברדיו גלי ישראל, אמר רוטמן כך: "במשך שנה שלמה מפיצים עליי שקרים ולא הגשתי תביעות נגד אף אחד, אבל במקרה הזה מדובר במשפחות. איך אפשר אחרי מה שקרה כאן להפיץ פייק מכוער כזה ולפגוע באנשים שכולים? זה אפילו לא רק שקר מוחלט, זו הסתה פרועה. זה דבר שחצה את כל הקווים ואין לו אח ורע. צריך לחשוב איך נוצרה במדינת ישראל קבוצה מאוד מאוד קטנה אבל לצערי עם מנגון השפעה מאוד גדול - שמייצרת כזה רעל".
 
זאת לאחר שעוד בשבוע שעבר רוטמן שוחח ברדיו גלי ישראל עם הפאנליסטים של 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן ועו"ד גיא בוסי: "יש כאן אנשים שממשיכים לייצר מריבות, סכסוך ופילוג, ועוד במקומות בהם זה לא קיים ולא נכון. הפרסום של גיא פלג הוא שקר מתחילתו ועד סופו. על מה שגיא פלג עשה נאמר ״ארור מכה רעהו בסתר״. בוודאי שאני מתכוון לתבוע את חדשות 12 במידה ולא יחזרו בהם".
 
מי שהגיבה לתביעה המדוברת של רוטמן נגד פלג וחדשות 12 היא עו"ד כנרת בראשי, פאנליסטית 'שבע' עם איילה חסון בכאן 11, אשר כתבה כך: "שעתיים מרגע פרסום הכתבה, גיא פלג ומנכ"ל חדשות 12 קיבלו התראה לפני תביעה. אם גיא פרסם פייק, ואני מאמינה לרוטמן, אסור להסתפק בהתנצלות במהדורה. רוטמן צריך להכתיב מתווה לפיו יתקיימו האירועים הבאים: גיא יעשה כתבה במהדורה אודות הפייק שפרסם על רוטמן ועלילת הדם. ביום המחרת כתבה זו תזכה לפולו אפ בכל תוכניות האקטואליה של הערוץ. במימון חדשות 12, גיא יחוייב לעשות כנסים בזום ולספר את הפייק שפרסם. המניע. ובסוף ההרצאה יתנצל. בראש ובראשונה גיא יצטרך להתנצל בפני הציבור על הסתה, פילוג והעובדה שחטא לתפקידו. סוף".
 
רוטמן תחילה השיב: "בעודי נמצא בלוויה של חלל צה"ל, שנפל לצד חבריו מכל חלקי האוכלוסיה בישראל, בערוץ 12 טרחו לייצר עלילת דם שקרית ומסיתה, שלא הייתה ולא נבראה. למען הסר ספק, בשום דרך ובשום צורה, לא בשיחות סגורות ולא בשיחות פתוחות, לא נאמר ואף לא נרמז על ידי כאילו דמו של מישהו אדום יותר מדמו של מישהו אחר, ומדובר בשקר מוחלט. מתוך כבוד לחללי צה"ל ולנרצחים בפעולות הטרור, ב-7.10 וקודם לכן, אין בכוונתי להיכנס למריבות ולפילוגים שחלק מכלי התקשורת מעוניינים בהם. לא אתן לשפלות הזו לפגוע במאמציי לאחדות ולקידום החוק למאבק בטרור בשיתוף פעולה, קואליציה ואופוזיציה, יחד עם כוחות הביטחון, כפי שעשיתי השבוע".
 
בתגובה לדבריו כתב פלג: "מזמין את ח"כ שמחה רוטמן לתבוע אותי על פגיעה בשמו הטוב. בטוחני כי גורמי שב"כ ומשרד המשפטים יבהירו את שנאמר בדיון. אציין כי בניגוד לציוץ של ח"כ רוטמן הוא דווקא שוחח איתי, ארוכות , במענה לפנייתי לפני השידור (עוד לפני שהשתתף בהלוויה) .רוטמן בחר שלא להגיב לפרסום בטענה מוזרה". ואכן התביעה הגיעה.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממה חי פלג המפלג
    פה דובר נבלה 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כל הזמן עסוק ב?? איכככככס
    סגור
  • 3.
    פלג זה תת רמה
    פלג לא עיתונאי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פלג תועמלן נמוך מצח איש אלים מילולית, בכיין, ומלא שנאה
    סגור
  • 2.
    לכל מצליח יש הרבה אויבים.
    מיכה 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    העלילו על מי שלכאורה אמר שיש להטיל אטום על עזה. לא היה ולא נברא. כל שעשה , הוא נשאל באם הוא לא מתנגד לאטום על עזה והשיב בחיוב. התקשורת הישראלית במיוחד, במקום להביא חדשות , היא מייצרת אותן עם הרבה דמיון.
    סגור
  • אם פלג שיקר, תהיה תביעה
    שועל ותיק 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם לא תהיה תביעה נבין מיהו השקרן
    סגור
  • 1.
    גיא פלג אדם מסית שופרם של המשפטפשיסטים
    הבורר 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גיא פלג. בעבר משרתה של הפרקליטות עבריין שמפרסם דברים מודלפים ומגמתיים בזמן משפט מתנהל וזו עברה על החוק רק שחבריו בפרקליטות איפשרו לו כמו לעוד עבריינים להתהלך ביננו כעת עבר המופקר הלזה לזירות אוייבנו מסית ומפלג בזמן מלחמה
    סגור