תקשורת ומדיה

בן כספית מושפל: "כמה אפשר להיות מכור לפייק ניוז?"

העיתונאי הוותיק בן כספית הגיב לדיווח של חדשות 12 על כך שאחיו של שמחה רוטמן עמד בראש הצעדה בעיר העתיקה בירושלים במסגרתה נרשמו יריקות לכיוון צלבנים נוצרים: "לא הייתי מאמין בחיים". נטלי דדון תקפה אותו: "כמה אפשר להיות מכור לפייק ניוז. על הצעדה הזאת של רוטמן ואחיו ירקו מחלונות, והייתה צעדה אחרת בנפרד שירקו על נוצרים. שניהם זוועה וראויים לגינוי אגב"
תום נחום |  4
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
עיתונאית חדשות 12 ענבר טויזר טענה היום (רביעי) שהרב נתן רוטמן, אחיו של שמחה רוטמן, עמד בראש צעדה בעיר העתיקה בירושלים שממנה יצאו יריקות לכיוון אנשי דת נוצריים בכנסייה. ח"כ רוטמן לא נשאר אדיש לדיווח הזה והאשים אותה ואת N12 ב"דיבה ושקרים". טויזר מצידה השיבה והאשימה את ח"כ רוטמן: "הייתי הולכת איתך לבית משפט, אבל גם ככה לא תכבד את פסק הדין".
מי שהגיב לדיווח של טויזר בציניות מסוימת הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, שכתב כך: "לא הייתי מאמין בחיים". מי שתקפה את כספית על התגובה שלו היא הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה נטלי דדון, שכתבה: "כמה אפשר להיות מכור לפייק ניוז. על הצעדה הזאת של רוטמן ואחיו ירקו מחלונות, והייתה צעדה אחרת בנפרד שירקו על נוצרים. אבל את זה כל עיתונאי מכובד היה יודע. שניהם זוועה וראויים לגינוי אגב".
 
בדיווחה טויזר כתבה: "הרב נתן רוטמן, אחיו של יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, הוביל הבוקר 'סיבוב שערים' עם תלמידיו בעיר העתיקה בירושלים. במהלך הסיבוב המתפללים ירקו לעבר נוצרים בכנסייה. כוחות משטרה עצרו את אחד מהם, קטין, בחשד לעבירת תקיפה".
ח"כ רוטמן הגיב בציוץ מפורט בו הסביר על האירוע ותקף את N12 ואת טויזר: "ענבר טוויזר ואתר N12 אינם עסוקים בחדשות, אלא בדיבה ובשקרים. אחי (הצדיק) צעד היום בראש קבוצה של כאלף איש, המשטרה במהלך הצעדה הזו עצרה ילד שלטענתה ירק אתמול על מישהו".
רוטמן אף טען כי: "לסיבוב השערים הזה יכול להגיע כל אחד. רק מי שנכנס לתוך הכתבה רואה שאין שום טענה על יריקה או על קשר ליריקה מצד אחי. אבל את השחרת השם, ההשמצה וגם את הפיצול והפילוג בעם, הכותרת כבר עשתה".
לבסוף טויזר הגיבה לציוץ המפורט של רוטמן וכתבה: "הייתי הולכת איתך לבית משפט, אבל גם ככה לא תכבד את פסק הדין".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עתונאי כל הפייקים התאחדו. (ל"ת)
    יובל המסקר 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    טוויזר לא לבד.זה הDNA של 12,13. הפייק והשנאה (ל"ת)
    עתונאי הפייק והשנאה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עיתונאי דראק (ל"ת)
    רק 14 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עליבות, טויזר, עליבות… זאת את שלא מכבדת פסקי דין (ל"ת)
    עיתונאית בלאי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור