תקשורת ומדיה

אלירז שדה זועם: "להוציא אותן מבתי הסוהר במיידי"

אלירז שדה הגיב בזעם גדול לפרשת הסוהרות בשירות חובה בבית הכלא רמון והקשר הרומנטי עם האסיר הביטחוני: "להוציא את החיילות משירות בתי הסוהר במיידי. עצם הגעתן מלכתחילה תמוהה"
תום נחום |  1
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
במהלך השבוע שעבר התפרסמה פרשה נוספת הנוגעת לסוהרת באחד מבתי הכלא בארץ. על פי החשד, סוהרת בשירות חובה בבית הכלא רמון קיימה קשר אינטימי עם אסיר בטחוני שמרצה מאסר עולם על רצח של ישראלים, כאשר מגיש הטלוויזיה אלירז שדה, זוכה העונה השנייה של 'האח הגדול' ובעלה של הדוגמנית והמגישה אילנית לוי, התייחס כעת לפרשה.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, אלירז שדה הגיב בזעם גדול לפרשה החמורה וכתב: "להוציא את החיילות משירות בתי הסוהר במיידי. עצם הגעתן מלכתחילה תמוהה". זאת לצד תיוגים של ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.
 
בעקבות הביקורת הציבורית, החקירה נמצאת בשלבים מואצים, ולפי N12 בתחילת השבוע נחקרו שתי סוהרות נוספות בחשד לניהול קשר עם האסיר. מבדיקה נמצא כי הסוהרות אכן ניהלו קשר אישי עם האסיר, אך לא מדובר בקשר אינטימי הדומה לזה שניהלה הסוהרת העומדת בלב הפרשה. החקירה צפויה להגיע לסיומה כבר בשבוע הבא, ובעת זו עדיין לא ידוע כמה בדיוק קשרים ניהל האסיר אם כי ההערכה היא לפחות שלוש.
בעקבות פרסום הפרשה, השר לביטחון לאומי בן גביר ונציבת שב"ס, קטי פרי, החליטו להוציא את כלל החיילות מאגפים הביטחוניים. בעת זו נותרו עדיין כמאה חיילות שנמצאות באגפים אלו ועתידות לעבור בקרוב לתפקידים אחרים. שב"ס יפעיל במקומן סוהרים וסוהרות בקבע שיעבדו בצמדים בלבד. כמו כן, האסירים הביטחוניים שהיו באגף בכלא רמון הועברו לאגפים אחרים.
נזכיר כי בחקירתה של הסוהרת היא טענה שהיחסים עם האסיר היו בהסכמה. עם זאת, עורך דינה טען לתקשורת כי הקשר נכפה עליה באיומים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינת חלם
    יאירו 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שם חיילות{ ילדות}עם אסירים איפה?רק בישראל מדינת חלם צריך לזעוק להוציא את הבנות במיידי וטוב שכך עשה אלירז שדה
    סגור