תקשורת ומדיה

בן כספית נחשף במפתיע: "בחיים לא הייתי מאמין"

בן כספית נחשף בתמונה מההפגנה בקפלן, שותפו לשידור ב-103FM, ינון מגל, בחר ללעוג: "מדהים. בחיים לא הייתי מאמין". פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי הוסיף: "ואתם אומרים שאין אנשי ימין במחאה!!!"

תום נחום |  1
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
לאחר ש'חופשי בארצנו' מטה המאבק עדכן בשבוע ה-39 למחאות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט כי רבבות מוחות ומוחים יצאו גם אמש (שבת) למוקדים השונים ברחבי הארץ, ינון מגל הצליח להביך את המארגנים עם נתונים ממקור במשטרה לדבריו וכמו כן - ניצל את ההזדמנות גם ללעוג לשותפו לשידור ברדיו 103FM, מגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, שנכח בהפגנה בקפלן.
לצד תמונתו של כספית בטוויטר של לירי בורק שביט, שם נכתב 'בן כספית איתנו', ינון מגל כתב: "מדהים. בחיים לא הייתי מאמין", בעוד פאנליסט 'הפטריוטים', יותם זמרי הוסיף: "ואתם אומרים שאין אנשי ימין במחאה!!!".
 
 
במחאה כתבו: "ברקע חג סוכות, מספר מוקדי מחאה בחרו שלא לקיים הערב הפגנת מחאה וישובו לשגרה החל מהשבת הבאה, לקראת חזרת הכנסת למושב החורף. בין המוקדים שלא הפגינו הערב: חיפה, נתניה, חדרה, באר שבע מספר מוקדים נוספים.  סה״כ הערב: 136,882, סה״כ בהפגנות מוצ״ש מאז תחילת המחאה: 10,692,208,סה״כ הערב בכיכר הדמוקרטיה בת״א: 95,000".
 
לצד תמונות שמראות כי כנראה לא היו בקפלן יותר מכמה אלפים בודדים, מגל צייץ בטוויטר שלו: "שפל חדש במחאה גורם אכיפה בכיר: כ-2500 איש הגיעו להפגנה", כשהוא מציג התכתבות מהוואטסאפ.
מי שהגיב לו היה פעיל השמאל יריב אופנהיימר שהשיב: "או שמדובר בגורם אכיפה שקרן או שמדובר בגורם אכיפה בדיוני", המגיבים לעגו: "חחחחח נו... 2503 גג למה אין צילום אחורי? קרחת לא מצלמים?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יינון, תעשה חיקוי של אמבולס. מלך המוקיונים.
    המלך עופר המשיח 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    53 מנדטים לתנועת הא-שכלה של גולדקנופף-סמוטריץ-נתניהו. חרדים 13 אחוזים באוכלוסייה ורק אחוז אחד ברפואה. עוד 10 שנים 2 חרדים מהסוג שלא לומד חשבון לכל אזרח אחר. תופסים מיטות בבתי החולים ולוקחים אתנן 10 מיליארד למערכת הא-חינוך. אצל המשיחים, רק רופא 1 לכל 2000 תושבים. הולכים באותה הדרך. בגאווה ששמורה רק לאנשים המסוכנים ביותר בהיסטוריה. ואיך הם קוראים ליהודים משכילים? "עגלה ריקה".
    סגור