מדדים ומחקרים

יותר מחצי מהישראלים מתנגדים למחאות נגד נתניהו בארצות הברית

"לזר מחקרים" ערך סקר בו נחשף כי רב הישראלים מתנגדים למחאות נגד ראש הממשלה נתניהו על אדמת ארצות הברית. רק 36% מהישראלים תומכים בהפגנות על אדמת ארצות הברית לעומת 53% שמתנגדים לכך. מבחינת מפת הגושים. המחנה הממלכתי נשאר על 31 מנדטים לעומת 26 לליכוד, יש עתיד יורדת ל-16 בלבד
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)

רק 36% מהישראלים תומכים בהפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו על אדמת ארצות הברית, כך עולה מסקר מעריב שבוצע על ידי חברת "לזר מחקרים" בבעלותו של ד"ר מנחם לזר. 53% מהישראלים מתנגדים למחאות נגד ראש הממשלה בארצות הברית בעוד 11% השיבו כי הם לא יודעים.

מפילוח ההצבעות עולה כי: 72% ממצביעי מפלגות האופוזיציה תומכים בקיום ההפגנות במהלך ביקורו הממלכתי בארצות הברית, לעומת 7% ממצביעי מפלגות הקואליציה. רק 19% ממצביעי מפלגות האופוזיציה השיבו כי הם מתנגדים לקיום המחאות, לעומת 85% מקרב מצביעי מפלגות הקואליציה.

לגבי מפת חלוקת הגושים במקרה והבחירות היו נערכות היום: המחנה הממלכתי ממשיכה לשמור על מעמדה כמפלגה הגדולה ביותר עם 31 מנדטים, לעומת הליכוד שנחלש ל-26, יש עתיד של לפיד קורסת ל-16 מנדטים. ש"ס עם 10, יהדות התורה עם 7, ישראל ביתנו 6. הציונות הדתית חווה את הקריסה הגדולה ביותר ל-5 מנדטים בלבד, כמו גם לחד"ש-תע"ל ולרע"מ, עוצמה יהודית של בן גביר גם היא על 5. מרצ שבבחירות האחרונות לא עברה את אחוז החסימה עולה מעליו עם ארבעה מנדטים ודוחקת את העבודה אל מתחת לאחוז החסימה. בל"ד נשארת גם היא מתחת לאחוז החסימה. חלוקת המנדטים לגושים: אופוזיציה כולל המפלגות הערביות- 67 מנדטים. קואליציה: 53 מנדטים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש לא נכון. הוא פוגע בנו ויש את כל הסיבות לצאת נגדו
    נפגע 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכל מקום שהוא נמצא. הוא לא ראש ממשלה של כולם כפי שאמר אלא רק של אלו שמקיפים אותו ומהללים אותו ומלקקים לו. ואלו ממש לא כל העם. הוא מרמה, אינו מדבר אלינו, אינו פועל לטובתנו אלא רק לטובתו. לא דואג שיגיעו כספים למי שזקוק אלא נתן עבור המלוכה את כל אוצר המדינה לחרדים. מדוע שלא נכעס עליו בכל מקום שהוא מגיע על חשבוננו. הוא משנה את פני המדינה לדיקטטורה מדוע עלינו להסכים?
    סגור