תקשורת ומדיה

גיא לרר בווידוי מפתיע: "הפחדתי אמהות, היו בטוחים שאני שודד נמלט"

גיא לרר, מגיש התוכנית הצינור ברשת 13, יצא עם משפחתו לחופשה באנגליה, וגולל את הסיפור המשעשע שקרה לו, שהחליט ברגע לנסוע למשחק כדורגל: "הגעתי באיחור קל  אבל על סף אירוע לבבי ומזיע כמו חזיר"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר, מגיש התוכנית הצינור ברשת 13, לקח חופשה קצרה מהעבודה כמו רבים מהישראלים בתקופת החגים יחד עם אשתו וילדיו, וכל בני המשפחה נסעו לטיול קצר בבירת אנגליה, לונדון.
לרר העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו חשף כי הוא "נטש" את משפחתו במהלך הטיול לטובת צפייה במשחק כדורגל, וגולל את הסיפור המשעשע שעבר: "כמה אני, עדיין, אוהב כדורגל באופן חסר פרופורציה לגילי?", כתב לרר בפתח דבריו.
לרר המשיך: "אנחנו במזרח לונדון בחופשה משפחתית ואחרי שהצהרתי שהכדורגל האנגלי התמסחר עד זרא ולפיכך לא יהיה שום חלק בטיול, חצי שעה לפני פתיחת מועד הדרבי הלונדוני חבר מתקשר ומודיע שהתפנה כרטיס לבוקס, אי שם בצפון העיר. אני מסתכל על המשפחה האהובה שלי ואין החלטה קלה מזו. רץ לרכבת. אלא שהרכבת עוצרת אחרי שתי תחנות והנהג מודיע ביובש אופייני שהיום זה ככה. אני יורד בקלפהם קומן ג׳אנקשן כלשהו. חור מהסרטים. עושה וויז להבין כמה זמן יקח במונית. אגיע באיחור של עשר דקות אבל אין מונית".
לרר הוסיף: "רואה בוויז שזה שלושה וחצי קילומטר, נזכר שאני שחקן בליגה ג׳ ופותח בספרינט על המדרכות הצרות, מפחיד אמהות עם עגלות ועוברי אורח אחרים שמשוכנעים שאני שודד נמלט. מגיע לאצטדיון באיחור קל אבל על סף אירוע לבבי ומזיע כמו חזיר. נכנס לשירותים המפונפנים, עושה מקלחת זריזה בברז, מתנגב עם נייר ונכנס לתא בפרצוף שמנסה להיות חתום מספיק כמו כל החליפות שם, תוך שאני כבר מממלמל לעצמי: אם עשית דבר כל כך ילדותי וטיפשי, בבקשה תהיה מספיק בוגר בשביל לפחות לא לכתוב עליו פוסט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ן
    Amir 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מאוד מעניינת למדנו הרבה דברים חדשים על עתיד האנושות.ממש מרתק
    סגור