תקשורת ומדיה

קרעי תוקף את התאגיד: "אתם מפרים את החוק"

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי שלח מכתב חריף לראשי התאגיד הציבורי- כאן 11 ותקף אותם כי הם מפרים את החוק ואינם מקיימים שידור הוגן ושוויוני לאזרחי ישראל. בתאגיד הכחישו את טענות השר ומסרו כי מדובר באיום שנועד על מנת להשתלט על התאגיד ולהחליף את ההנהלה
מערכת ice |  4
קרעי תוקף את התאגיד (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, שי אפשטיין)

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי שוב יוצא נגד תאגיד השידור. אמש שלח מכתב חריף לראשי כאן 11 בו תקף כי הם מפגרים את החוק ואינם מקיימים שידור הוגן ושוויוני לטובת אזרחי ישראל. מאחר ודבר זה קורה, תפקידו כשר הוא להתערב בנושא. לטענתו תפקידי התאגיד מוגדרים בחוק , ומניעת התערבות מצד גורמים פוליטיים אינה נכללת בו. 

בעמוד הטוויטר שלו כתב קרעי: "שלחתי מכתב לראשי התאגיד על המשך הפרת הוראות חוק השידור הציבורי בשידור התאגיד. מחדלי התאגיד, הפרות החוק הבוטות החוזרות ונשנות בשידוריו, מקימות אצלי חובה כלפי כלל הציבור הישראלי, לעשות שימוש בסמכויותיי, על מנת להבטיח שהתאגיד יקיים את חובתו לשידור מאוזן, הוגן ושוויוני לטובת אזרחי ישראל. בניגוד לשידור מסחרי, שם אני עמל בימים אלו על חוק אשר יפסיק לחלוטין את ההתערבות הממשלתית בתוכן, בשידור הציבורי- שעליו האזרחים משלמים, החוק מחייב אותי לפעול שהציבור בישראל יזכה לשידור מאוזן ושוויוני. לא ייתכן ששידור ציבורי שנהנה מכספי האזרחים יסקר תאונת דרכים ב"צפון פלסטין הכבושה" ועוד שלל דוגמאות חמורות. "עד כאן".

תאגיד השידור הכחישו טענות קרעי ואמרו כי "מדובר באיום שנועד להחליף את כל ההנהלה, זאת על מנת להשתלט על התאגיד. רק בגלל שהערוץ אינו מתיישר עם הקו שמבקש השר להשתלט על התקשורת הישראלית. לא נירתע מול איומים אלה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את קרעי צריך לשרוף בקרמטוריום (ל"ת)
    לא יהודי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    הוא לא שווה את המילים שנכתבות. הוא לא שווה אגורה (ל"ת)
    אש 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מאוזן ועוד איך
    אירית 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גולן יוכפז אל תיתן לחשוך הזה להשתלט התאגיד מאוזן ומעניין אני צופה ומאזינה רק 11 ורשת ב יישר כוח
    סגור
  • 1.
    תבדקו בבקה את רשת ב תחילה
    יקי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברשת ב יש שינאה מופגנת נגד נתניהו תקשיבו בבוקר לרשת השינאה לנתניהו
    סגור