תקשורת ומדיה

כוכב הסדרה הפופולרית נכלא למאסר עולם: "אנסת אותי, גנבת ממני"

השחקן דני מסטרסון נשלח לפחות ל-30 שנות מאסר בעקבות עבירות מין קשות. במהלך הקראת גזר הדין ישב בבית המשפט ולא הגיב. אחת הקורבנות פנתה לעברו: "אתה פתטי ומופרע, העולם יהיה מקום טוב יותר כשתהיה בכלא" 
מערכת ice | 
דני מסטרסון (צילום ויקיפדיה)
​כוכב הסדרה הפופולרית "מופע שנות ה-70'" דני מסטרסון נשפט ל-30 שנות מאסר עד מאסר עולם על עבירות מין קשות. ביום חמישי נגזר על השחקן עונש מאסר ממושך בשל שני מעשי תקיפה מינית שביצע לפני כ-20 שנה. על פי דיווחים בארה"ב, מסטרסון, בן ה-47, ישב בבית המשפט לבוש בחליפה בעת הקראת גזר דינו ולא הגיב. 
גזר הדין קובע שהמאסר הקצר ביותר שירצה הוא שלושה עשורים, כאשר שופט יקבע אם יישפט לתקופה ארוכה אף יותר. מסטרסון, מכוכביה הבולטים של אחת הסדרות הקומיות האהובות והמצליחות של סוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, הואשם בשנת 2020 בכך שאנס ותקף מינית שלוש נשים בביתו בהוליווד מ-2001 במשך שנתיים.
בדצמבר האחרון משפטו נפסל, לאחר שחבר המושבעים לא הצליח להגיע להסכמה לאחר דיונים שנוהלו במשך שבועיים. בחודש מאי האחרון, לאחר שהתחדש משפטו, הורשע מסטרסון באשמת אונס של שתיים מהנשים. מקרה נוסף בו היה מעורב שאירע לכאורה בנובמבר 2001 לא הביא את חבר המושבעים לידי הכרעה.
שופטת בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קרליין פ. אולמדו הקשיבה להצהרותיהן של שתי נאנסות. "כאשר אנסת אותי גנבת ממני", אמרה אחת הנשים. "זו משמעותו של אונס", הוסיפה, "גניבה של הנשמה. אתה פתטי ומופרע. העולם יהיה מקום טוב יותר כשתהיה בכלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה