תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 החליטו להיפרד? זה השינוי המשמעותי בפאנל

להקת הבית של 'הפטריוטים' בערוץ 14 נעדרה פעם נוספת בשתי התוכניות האחרונות. האם הסקר בטוויטר של ינון מגל הכריע?
תום נחום |  3
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אחרי היעדרות בת שתי תוכניות ברציפות לפני שבוע וחצי, להקת הבית של 'הפטריוטים' בערוץ 14 אומנם חזרה בשבוע שעבר לאולפן למספר תוכניות ברציפות, כאשר כעת הלהקה פעם נוספת לא הופיעה אמש (שני) בפעם השנייה ברציפות אחרי שלא לקחה חלק בתוכניות של ימים ראשון ושני, מה שמעלה פעם נוספת תהיות לגבי המשך דרכה של הלהקה בתוכנית - עם זאת, יש לציין כי בערוץ טענו בפני ice בשבוע שעבר כי השתתפותה של הלהקה בתוכנית לא תהיה קבועה בשלב זה.
כזכור, רק בשבוע שעבר מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, שיתף את עוקביו בטוויטר (X.COM) בתהיות אודות המשך דרכה של הלהקה בתוכנית, כאשר העלה סקר ובו שאל: "מה דעתכם על הלהקה בפטריוטים?', כאשר האופציות לתשובה היו 'בעד' עם 39.4%, 'נגד' עם 33% ו'מתלבט' עם 27.6%, אחרי קרוב ל-3,000 הצבעות בסקר.
 
בתגובות אגב, רבים בחרו להעביר ביקורת, כאשר כתבו בין היתר: "מיותר ולא קשור בכלל", "לא מוסיף לקונספט", "אחלה להקה, אבל גורמת לסבל כשרואים את התוכנית", ו'"הפורמט מושלם, למה לקלקל חברים", בעוד מנגד, רותם סלע בחר את הצד השני וכתב: "צעד נוסף בדרך להפיכת הפטריוטים למדורת השבט. אולי צריך לשחק עם זה ולהתרגל לזה, אבל להקה הופכת את התוכנית לחגיגית ומבדרת יותר", משתמש בשם יוסי כתב: "הבאתם אותם וזה מצוין. לא פוגעים בפרנסה. תמשיכו להביא אותם", וצייצן בשם מאיר ברנשטיין בחר את האמצע וכתב: "לא צריך באופן קבוע, מידי פעם אפשר".
כל זאת כידוע, אחרי שרק בשבוע שעבר בערוץ 14 הכחישו בפני ice אפשרות לזעזוע וטענו כי הלהקה תהיה נוכחת בתוכנית רק מחלק מהשבוע ולא באופן קבוע וכי לא התקבלה החלטה לוותר על השתתפותה של 'להקת הבית' בתוכנית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הלהקה בפטריוטים
    זהבה שורץ 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת להקה בעלת מסר וגם יכולת מוזיקלית טובה. אלא שלא הגדירו מספיק ברור את הנישה שלה. ולכן הפוטנציאל שלה מתבזבז. גם לא מציגים את חברי הלהקה בראשית התוכנית. לדעתי עושים עוול גם לנגנים וגם לעצמם.
    סגור
  • 2.
    ערוץ מיותר
    עדן 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ שכולו מבוסס על שקרים ושנאה אין לו זכות קיום. הרייטינג מראה שהצופים לא קונים יותר את ההסתה והפרופוגנדה החד צדדית. ערוץ מיותר.
    סגור
  • 1.
    כתבה רדודה (ל"ת)
    דובי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור