תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתפרק בשידור: "זה מפחיד, אי אפשר כבר"

כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, נשבר בדמעות ב'פגוש את העיתונות' כאשר התייחס לסערת דבריו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הוא צריך לעבור בית - בית בחברה הערבית ולבקש סליחה מכל המשפחות שבניהם או בנותיהם נרצחו במהלך השנה האחרונה. אי אפשר. באמת, מה שקורה כבר כואב, איך הוא ישן בלילות? כבר לא יורים ורוצחים אחד, זה כבר בקבוצות. נכנסים לתוך הבתים, כבר אין לאן לברוח, זה מפחיד"
תום נחום |  2
פגוש את העיתונות (צילום קשת 12)
אחרי שחטף שלל ביקורות על רקע אמירתו השנויה במחלוקת בחדשות 12 ביום רביעי האחרון, השר איתמר בן גביר, שספג ביקורת מהדוגמנית בלה חדיד, ותקף בחזרה, וכמו כן, ספג גם ביקורות רבות מגורמים שונים בתקשורת הישראלית ומשר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה 'בוגי' יעלון, חוטף כעת מעיתונאי חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שהתייחס לדבריו של בן גביר בדמעות אמש (שבת) במהלך שידור 'פגוש את העיתונות'.
כזכור, תחילת הפרשה בריאיון של בן גביר ביום רביעי לחדשות 12, בו אמר "הזכות שלי, של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב ביהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים. זכות החיים שלי קודמת לזכות התנועה. זו המציאות". תוך כדי שהוא אומר: "סליחה מוחמד", לעברו של מג'אדלה.

מג'אדלה התייחס לנושא בגרון חנוק מדמעות ואמר: "אני אתמול שלחתי את בן גביר לבקש סליחה מהפלסטינים, מאלה שהוא הפך להם את הדוכנים בחברון, אני חושב שהוא צריך לעבור בית - בית בחברה הערבית ולבקש סליחה מכל המשפחות שבניהם או בנותיהם נרצחו במהלך השנה האחרונה. באמת, אני רואה את התמונות שמגיעות מכפר כנא, אי אפשר כבר, אי אפשר. באמת, מה שקורה כבר כואב. עזבו ערבים, עזבו יהודים, עזבו ימין, עזבו שמאל, אני לא יודע איך הוא ישן בלילה. אני באמת לא יודע איך הבן אדם הזה ישן בלילות. זה באמת כואב להסתכל ולראות כמה משפחות איבדו את יקיריהם בשנה האחרונה, אני כבר לא מצליח להתאפק".
עוד אמר מג'אדלה: "באמת, בכל פעם שאני מדבר על זה, אתה אמור להיות אדיש, אבל אי אפשר כבר. כבר לא יורים ורוצחים אחד, זה כבר בקבוצות. נכנסים לתוך הבתים, כבר אין לאן לברוח, זה מפחיד. והבן אדם יושב פה ומדבר על חופש תנועה, עזוב חופש תנועה, אין חופש חיים לאזרחים פה במדינה, לא רק לערבים, גם ליהודים, תסתכלו מה קורה, זה מטורף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוי אוי אוי מג'דלה נשבר בשידור
    מריו 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני שואל איפה היה מג'דלה במשך 40 ו50 שנה שהמגזר הערבי אוגר נשק בכמויות .. הם לא ידעו? הם לא ראו? הם ראו וידעו ולא הזיז להם .. מג'דלה מאשים את בן גביר? כמה עליבות יש בערוץ 12 .. איך נותנים במה לאיש הזה ששונא את המדינה ואת הסמלים שלה ... מצידי שיבכה כל יום .. הם אוכלים את מה שהם בישלו במשך עשרות שנים ...ממש פטריוט ישראלי מוחמד מג'דלה
    סגור
  • 1.
    כמה שפלות אנטישמית מתגלה בתעמולני שמאל
    פורים 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד שקרא בדיוק מה אמר בן גביר הבין טוב מאוד שבקיצור חיי יהודים קודמים לתחבורת ערבים בהם לא יורים ולא דורסים! קדושת חיים קודמת נוחיות! ( חוץ מחלאות אנרכיסטיות שלא נתנו אמבולנסים לעבור) בהפגנות פשיסטיות שלהם
    סגור