תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חוטף: הסערה הגזענית ממשיכה להתלהט

כתב חדשות 12 מוחמד מג'אדלה תקף את חברו לערוץ, עמית סגל, שיצא להגנתו של אחיו, ארנון, שתרם כליה והתעקש שתיתרם ליהודי: "מאחל לכולם אחים לא גזענים". עוזי ברוך, העורך הראשי ומנכ"ל אתר ערוץ 7, הגיב למג'אדלה: "כשתתרמו משהו אפשר יהיה לפתוח איתכם דיון למי, איך ומתי"
מערכת ice |  2
מוחמד מגאדלה (צילום צילום מסך חדשות 12)
אחרי הסערה לה גורמת תרומת הכליה של עיתונאי 'מקור ראשון' ופעיל הר הבית, ארנון סגל, אחיו הגדול של פרשן חדשות 12, עמית סגל, אשר גם חשף לאחר תרומת הכליה כי התנאי שלו למהלך היה התחייבות שהכליה אותה הוא תורם תושתל ביהודי בלבד, מה שגרם לסערת ענק בקרב אנשי תקשורת רבים וכמו כן, גם ברשתות החברתיות, כאשר מי שהעבירה את הביקורת שעשתה הכי הרבה רעש היא חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון.
גלאון כתבה על ארנון סגל כך: "גם שתי כליות לא מספיקות כדי לנקות את הרעל שזורם לו בגוף אז מה זה כבר משנה", כאשר סגל עצמו הגיב לה וכתב בתשובה: "בואי נסכם שכל אחד יתרום את הכליה שלו למי שהוא רוצה".

לאחר מכן, אחיו של ארנון, עמית סגל, כתב על אחיו כך: "מאחל לכולם אחים שתורמים כליה לאדם שלא פגשו מעולם. ובאהבת חינם ננצח", כאשר מי שיצא נגד סגל הוא לא אחר מאשר הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב בתגובה לציוץ שלו: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".
מי שהגיב על דבריו של מג'אדלה, הוא עוזי ברוך, מנכ"ל והעורך הראשי של אתר ערוץ 7, אשר כתב: "המצחיק הוא שמוחמד, כמו כל אלה שעושים לו לייקים, מעולם לא תרמו ולא יתרמו אפילו את הציפורן בזרת של כף הרגל. כשתתרמו משהו אפשר יהיה לפתוח איתכם דיון למי איך ומתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זכותו של כל אדם לתרום כלייה לאחיו, לאחותו ולבן עמו.
    מלי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה ערבים תרמו כליה ליהודי מקום המדינה????????????????????????????????????? אפס.
    סגור
  • 1.
    תתעורר
    גר 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עמית סגל בשבועות אחרונים נהפכת לשופר ימין מובהק תוקף כל מי שדעתו שונה מדעתך חבל היתה פרשן מאוזן עכשיו כמו ינון מגל לכן שחרר אותנו תעבור לערוץ 14 רוצים סיקור מאוזן
    סגור