תקשורת ומדיה

ינון מגל חושף: "מרוב ההתרגשות התחלתי לבכות"

על רקע סערת סרטון האוטובוס ושירת הנשים פעילות 'אחים לנשק' בהתרסה מול צעירים חרדים, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חושף הודעה שנשלחה אליו ומוכיחה שאפשר גם אחרת: "אני חרדי קומפלט כולל זקן, פאות וכובע. נתקעתי היום עם הרכב בכביש, הלכה הציריה וחיכיתי לגרר. כמויות המים והאהבה שקיבלתי מנהגים שאני לא מכיר הייתה מטורפת. לא יאומן כמה אנחנו אוהבים אחד את השני. התקשורת משקרת"
תום נחום |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
על רקע סערת מגישת ושליחת חדשות 13 לארצות הברית, נריה קראוס, והדרישה ממנה לעבור מקום בטיסה לטענתה בשל היותה אישה מצד נוסעים חרדים, וכמו כן, לאחר סערת נהג האוטובוס שדרש ממספר בנות לעבור לחלק האחורי באוטובוס ולהתכסות בשמיכות, סרטון חדש ומכעיס נחשף אמש (חמישי) ברשתות החברתיות, ובו מספר פעילות המתנגדות לרפורמה במערכת המשפט לבושות בחולצות של 'אחים לנשק', שרות באוטובוס בהתרסה 'הבאנו שלום עליכם' לעבר נוסעים חרדים, שמנסים להימנע בכל דרך מלשמוע את שירת הנשים - עם זאת, כעת, אחרי שגם תקף בחריפות את נריה קראוס בטענה לקמפיין נגד חרדים, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חושף סיפור מרגש שנשלח אליו ומוכיח שאפשר גם אחרת.
בהודעה שנשלחה למגל ופורסמה על ידו בטוויטר נכתב כך: "היי ינון. ידוע לי ששולחים לך הודעות על איך הקושי בלהיות חרדי. אז אני שולח לך הודעה קצת שונה. אני חרדי קומפלט כולל זקן, פאות וכובע. נתקעתי היום עם הרכב בכביש, הלכה הציריה וחיכיתי לגרר. כמויות המים והאהבה שקיבלתי מנהגים שאני לא מכיר הייתה מטורפת. מכל המינים והסוגים, נשים מבוגרות יצאו מהרכב להביא לי חטיף. חבר'ה שאני לא מכיר רק רצו לעזור ולהביא לי מים ואוכל. מרוב ההתרגשות התחלתי לבכות. לא יאומן כמה אנחנו אוהבים אחד את השני. התקשורת משקרת (חוץ מ-14), תודה".
 
כזכור, באשר לסרטון המדובר מהאוטובוס איש הימין, היועץ האסטרטגי ופאנליסט 'הצינור' ברשת 13, ברל'ה קרומבי, התייחס לאירוע וכתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "קבוצת נשים לבושה בחולצות "אחים לנשק" עלו היום לאוטובוס של חרדים והחלה לשיר במטרה לכפות עליהם לשמוע שירת נשים בניגוד לרצונם. מה המטרה אתם שואלים?! סדיזם. וזה מתחיל להיות מאפיין מרכזי במחאה".
 
מי שהגיבה מהצד השני היא אשת התקשורת הוותיקה ג'ודי ניר מוזס, אחותו של נוני מוזס, המו"ל של 'ידיעות אחרונות', שכתבה בתגובה לסערה החדשה: "מה שנאה בזה? כל הכבוד. שיכבדו אותנו נכבד אותם. אנחנו טובים רק למות בקרב למענם? שוויון בנטל עכשיו!!!".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נסיון חובה
    אש 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ג'ודי ניר מוזס וכו', מתי מתת בפעם האחרונה בלחימה? כמה קל לזרות שנאה מתוך כלוב זהב.
    סגור