תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס מחרימה: "מוציאה דיבת ישראל רעה בעולם"

אשת התקשורת לא הייתה מוכנה להשתתף בהפגנה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בישראל בגלל שאחינועם ניני הוזמנה להופיע: "אין מצב שאני אלך להפגנה כשהיא נמצאת שם"
מערכת ice |  4
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
אחרי המעבר המתוקשר לניו יורק, ג'ודי ניר מוזס ממשיכה להביע את דעתה על הנעשה בישראל וגם מחוצה לה, כל עוד זה קשור למדינה ברשתות החברתיות שלה. הפעם, אשת התקשורת הביעה דעה נוקבת דרך אחת הזמרות הגדולות בישראל.
בפארק וושינגטון נערכה בשבוע החולף הפגנת ענק נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט בישראל שארגנו ישראלים מקומיים, ניר מוזס רצתה להצטרף עד שגילתה כי ניני תהיה שם והיא עצמה, מחרימה את הזמרת בעלת הדעות הפרובוקטיביות.

ניר מוזס כתבה בפוסט שבו שיתפה את רגשותיה: ״ממש עכשיו מתקיימת בפארק וושינגטון הפגנה נגד הדיקטטורה המשפטית, כמו בכל יום ראשון במנהטן. חשבתי ללכת עד שנודע לי שאחינועם ניני מופיעה שם. הגברת הזאת במשך שנים מוציאה את דיבתה של ישראל רעה בעולם, אין מצב שאני אלך להפגנה כשהיא נמצאת שם״.
יש לציין כי ניני זכתה להזמנה להופיע בקונסוליה הישראלית, על אף שרבים דרשו מהקונסוליה לבטל את ההשתתפות של ניני. לבסוף בחרה הקונסוליה לא נעתרה לבקשות וניני הגיעה למרות הבקשות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גם אני הייתי מחרימה אותה
    פני 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עוכרת ישראל
    סגור
  • 3.
    ניני היא נגד BDS ,ג'ודי לא בפעם הראשונה תוקפת אותה
    ג'ודי קנאית 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברורה הסיבה, אבל הג'ודי הזו לא פחות גרועה ואפילו יותר מסיתה עם הדיבורים על הפיכה, בעולם, ניני מדברת על שלום ודמוקרטיה, לא שהיא טובה יותר ,אבל זה מתמימות והיא גם עובדת ולא עושה שופינג, כמו היצורה הזאת
    סגור
  • 2.
    חרם של ג'ודי
    שולה קיסרי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כרצונה כל עוד היא לא פוגעת באף אחד .הפה הגדול שפתחה על אחינעם ניני מראה כי היא ליכודניקית בסגנון נבחרי ביבי ונבחרות לליכודהמקללים מסכסכים והגורמים לסכסוך בלתי נגמר,לעולמים בין ישראלים לבין עצמם. אחינעם ניני עשתה בינתיים בשביל ישראל,בעולם יותר מאשר ג'ודי והסכסכנות המתפרצת לט מוסיפה לך,ג'ודי
    סגור
  • 1.
    צודקת 100%. ניני משתפית של אויבי ישראל.
    רמזי בולטון 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ניני הדוחה ממזמן לא מייצגת את ישראל או את התרבות שלה
    סגור