תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 חוטפת מינון מגל: "קמפיין נגד החרדים"

ינון מגל הגיב לסערת נריה קראוס ואמר: "יש פה טענה של כתבת פרוגרסיבית שמנהלת קמפיין, לבין חרדי שטוען טענה הפוכה. להבנתי, חברת התעופה תומכת בגרסתו של האיש". חיים לוינסון הגיב: "לנריה נאמר בצורה מפורשת שהם לא רצו לשבת לידה כי היא אישה. זה לא מפתיע, יש חרדים שזו אמונתם"
תום נחום |  3
ינון מגל, נריה קראוס (צילום פייסבוק/ הפטריוטים, מסך רשת 13)
האם נריה קראוס לא אמרה את כל האמת? לאחר שמגישת חדשות 13 ושליחת חדשות 13 לארצות הברית טענה כי אדם חרדי ביקש ממנה לעבור אחורנית במטוס כדי לא לשבת בקרבת הגברים החרדים, עיתונאי הרשת דניאל עמרם פרסם צד אחר של הסיפור שסותר את דבריה של שליחת חדשות 13 בארצות הברית - כאשר כעת, ינון מגל וחיים לוינסון מגיבים לסערה ומתכתשים ביניהם כהרגלם סביב השאלה מי צודק ואומר את האמת?
במסגרת תוכניתם המשותפת של השניים ב-103FM, ינון מגל הגיב לסערת נריה קראוס ואמר: "יש פה טענה של כתבת פרוגרסיבית שמנהלת קמפיין, לבין חרדי שטוען טענה הפוכה. להבנתי, חברת התעופה תומכת בגרסתו של האיש". חיים לוינסון הגיב: "לנריה נאמר בצורה מפורשת שהם לא רצו לשבת לידה כי היא אישה. זה לא מפתיע, יש חרדים שזו אמונתם".
 
כזכור, דניאל עמרם העלה ציוץ בו טען: "טוב גבירותיי ורבותיי כתבת חדשות 13 נריה קראוס סיפרה אתמול ש״חרדים רצו שהיא תעבור מקום בטיסה בגלל שהיא אישה״, היא צילמה את האדם הזה שהוא בעל משפחה ואדם מאד מוכר בברוקלין, הציוץ שלה הגיע למעל מליון צפיות וגם להחברים שלו שנדהמו ופנו אליי במשך כל היום".

מקורביו טענו: "״אין סיכוי, הבן אדם הזה מארח משפחות מעורבות בשבתות אצלו״, ״נוסע כמויות של פעמים ויושב ליד נשים אין סיכוי שתהיה לו בעיה עם זה״, ״דניאל תוציא את האמת לאור״. אז דאגנו להגיע אליו, הוא אמנם לא רצה בכלל להוציא את זה אבל אחרי שכנועים רבים גבירותיי ורבותיי הנה הוא מספר סיפור אחר לגמרי: מסתבר שהבן שלו היה עם חבר, והם ביקשו יפה אם זה אפשרי שהיא תעבור כיסא כדי שהחבר יוכל לשבת ליד חבר שלו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיים לוינסון פח האשפה ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    להציל את הרייטינג בצלילה
    צופה מהצד 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפילו חיים לוינסון זז בחוסר נוחות בכסא הסנגור של נריה קראוס, ואפשר לראות את זה בציוץ שלו: "לנריה נאמר בצורה מפורשת שהם לא רצו לשבת לידה כי היא אישה. זה לא מפתיע, יש חרדים שזו אמונתם". לא הגבר החרדי אמר לנריה קראוס. גם לא יהודים מהמגזר החרדי. מישהו אמר לה. אולי ההשגחה העליונה של כוח קפלן. משמע נריה קראוס שיקרה במצח נחושה והמציאה סיפור, שלצערנו תפס. אולי מגיע לה כרטיס חזור בתשובה.
    סגור
  • 1.
    ברור
    נרי 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הם רק רצו שהיא תזוז בשביל שיוכלו לשבת ביחד מי מאמין לסיפור המצוץ הזה?
    סגור