תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד החרם על ערוץ 14: "ניסיון השפעה פסול"

פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, יצא למתקפה נגד החרם על ערוץ 14: "מתגעגע לימים שבהם חרם של מפרסמים על כלי תקשורת נתפס כניסיון השפעה פסול של הון על עיתון, ולא נחגג כתרומה אדירה לדמוקרטיה"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

על רקע חרם המפרסמים על ערוץ 14, כאשר שטראוסדלק מוטורס ואבן קיסר כבר הודיעו כי החליטו לעצור באופן מיידי את הפרסומים שלהן בערוץ בעקבות סערת דבריו של עו"ד ארי שמאי, שקרא לשחרורו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, דברים בעקבותיהם שמאי גם סיים את דרכו בערוץ, ערוץ 14 זוכה כעת לחיזוק מכיוון מפתיע, כאשר לאחר שחגי סגל, אביו של פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, יצא למתקפה נגד החרם המדובר על ערוץ 14, גם הבן החליט לצאת להגנת ערוץ 14 במחווה קולגיאלית מפתיעה מצד איש חדשות 12.

עמית סגל התייחס לחרם המפרסמים הכבד נגד ערוץ 14 וכתב בטוויטר: "מתגעגע לימים שבהם חרם של מפרסמים על כלי תקשורת נתפס כניסיון השפעה פסול של הון על עיתון, ולא נחגג כתרומה אדירה לדמוקרטיה". אגב, יש לציין שלאחר התפוצצות סערת דבריו של ארי שמאי, סגל בחר לצייץ: "דעה לא פופולרית: יגאל עמיר צריך להישאר בכלא עד אחרון ימיו".
 

כזכור, זאת אחרי שאביו, חגי סגל, שכותב ב'מקור ראשון', יצא למתקפה נגד שטראוס, דלק מוטורס ואבן קיסר, וכמו כן, גם נגד כל התומכים בחרם המדובר, כאשר כתב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כך: "חרם מסחרי מאורגן על ערוץ טלוויזיה דעתני הוא הדבר הכי הפוך מדמוקרטיה".

בתוך כך, כאמור, כוכבי ערוץ 14, בראשותו של מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל, הכריזו על חרם נגדי נגד שטראוס, שכבר נותן אותותיו, כאשר בשלישי מוקד שירות הלקוחות של תמי 4 נסגר בעקבות גל השיחות בדרישה לבטל את המנוי לשירות על רקע החלטתה של שטראוס לעצור את הפרסום בערוץ. בהמשך, מגל חשף את הדרמה אשר מתחוללת במחלקת ההסכמים של תמי 4.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זו לא תקשרות, זה ערוץ תעמוחה קיצוני. וממתי ערוץ קורה לח (ל"ת)
    ערוץ 14 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    דיקטטורה!
    אזרח מודאג!!!! 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ייתכן ששטראוס יודעים שכמעט בכל בית של אותם צופים/בוחרי ימין יש תמי 4 ומוצרים שלהם, ובוחרים להחרים את הערוץ ולהביע עמדה נחרצת ולהחרמה! חוצפה! כמו כן, הפרסום אודות אותם ראשי משק וחברות גדולות שמתאגדים על מנת שהערוץ יקרוס הוא לא חוקי! איפה הרשויות? איפה כל ערוצי התקשורת? מפחדים לפרסם? מפחדים שגם אצלם לא יפרסמו? אתם כולכם הדיקטטורים! בושה! בושה! בושה!!!!!
    סגור
  • 3.
    להחרים עד שיתמוטטו
    פטריוט 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ניסיון להשפיע על דעות בערוצי הטלויזיה באמצעות כספים . דיקטטורה לשמה. גם אני הצטרפתי לחרם. את פורד. מזדה ושאר הרכבים הדחפורים8ממילא אני לא קונה
    סגור
  • 2.
    עמית ישר כח
    סימה 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עיתונאי שמביא את האמת לציבור ולא משקר כמו שאר הכתבים והעיתונאים
    סגור
  • 1.
    השמאל יעשה הכל להשמיד את הימנים והדתיים בישראל. (ל"ת)
    תכלס 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור