תקשורת ומדיה

אביו של עמית סגל: "החרם על ערוץ 14 הפוך מדמוקרטיה"

חגי סגל, אביו של פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, הגיב לחרם המפרסמים שהובילה שטראוס נגד ערוץ 14: "חרם מסחרי מאורגן על ערוץ טלוויזיה דעתני הוא הדבר הכי הפוך מדמוקרטיה"

מערכת ice |  4
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע חרם המפרסמים על ערוץ 14, כאשר שטראוס, דלק מוטורס ואבן קיסר כבר הודיעו כי החליטו לעצור באופן מיידי את הפרסומים שלהן בערוץ בעקבות סערת דבריו של עו"ד ארי שמאי, שקרא לשחרורו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, דברים בעקבותיהם שמאי גם סיים את דרכו בערוץ, ערוץ 14 זוכה כעת לחיזוק מכיוון מפתיע, כאשר חגי סגל, אביו של פרשן חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', עמית סגל, יצא למתקפה נגד החרם המדובר על ערוץ 14.
חגי סגל, שכותב ב'מקור ראשון', יצא למתקפה נגד שטראוס, דלק מוטורס ואבן קיסר, וכמו כן, גם נגד כל התומכים בחרם המדובר, כאשר כתב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כך: "חרם מסחרי מאורגן על ערוץ טלוויזיה דעתני הוא הדבר הכי הפוך מדמוקרטיה".
 
בתוך כך, כאמור, כוכבי ערוץ 14, בראשותו של מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל, הכריזו על חרם נגדי נגד שטראוס, שכבר נותן אותותיו, כאשר אתמול (שלישי) מוקד שירות הלקוחות של תמי 4 נסגר בעקבות גל השיחות בדרישה לבטל את המנוי לשירות על רקע החלטתה של שטראוס לעצור את הפרסום בערוץ.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ??
    מימי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יגיע הרגע שגם הבן יהפך לרוצח כמו אביב רק שאלה של זמן
    סגור
  • 3.
    משפחה של הזויים
    רפי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מתפלא שהבן שלו יצא ככה
    סגור
  • 2.
    אביר הדמוקרטיה?
    אלעד 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל הוא מומחה דוסי ידוע בגילגול עינים לשמיים. טרוריסט מורשע, שהיה עורך עיתון בבעלות של אייל הימורים אמריקאי (שהצטדק: "דמוקרטיה לא כתובה בתנ"ך"). והוא מלין על דמוקרטיה עיתונאית?
    סגור
  • 1.
    כמובן וודאי הכל אשמה הדיקטטורה
    תומר 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק הכל קורה כאן בגלל הדיקטטורה
    סגור