תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מודה: "התחרפנתי מהפגרות הארוכות האלה"

דפנה ליאל כתבה באינסטגרם שלה: "כשהתחלתי לסקר את הכנסת התחרפנתי מהפגרות הארוכות. לא הבנתי איך נבחרי הציבור מרשים לעצמם לנוח במשך חודשים כשהציבור אותו נשלחו לשרת מקבל רק 14 ימי חופשה שנתיים. היום אני רואה את ההיגיון"
מערכת ice |  1
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)

דפנה ליאל, כתבת הכנסת ומגישת חדשות 12, העלתה הבוקר (שני) פוסט על רקע היציאה של הכנסת לפגרת קיץ והיא סיפרה איך היא רואה את התקופה הזו שבה הפוליטיקאים אמורים לעבוד אפילו יותר קשה ממה שנדמה.

ליאל כתבה: "כשהתחלתי לסקר את הכנסת התחרפנתי מהפגרות הארוכות. לא הבנתי איך נבחרי הציבור מרשים לעצמם לנוח במשך חודשים כשהציבור אותו נשלחו לשרת מקבל רק 14 ימי חופשה שנתיים. היום אני רואה את ההיגיון. הייתי אומרת שאפילו יש ניצוץ של גאונות במוסד הזה שהומצא מזמן, בימים שבהם נבחרי הציבור אשכרה היו צריכים פרק זמן ממושך כדי לחזור הביתה, ולשמור על קשר עם הבוחר".
 



עוד הוסיפה: "הפתיחה הזו של המכסה רגע לפני שהכל מבעבע היא הצלה של ממש. אוויר חדש שנכנס פנימה ומוריד את מפלס החום בין המחנות, שהקיץ שבר שיאים שלילים בתיאום עם מד הטמפרטורה העולמי. אני מקווה שהפגרה הזו, חודשיים וחצי של הפוגה, תנוצל על ידי המנהיגים כדי לצאת מהקופסא ולהתיר את הפלונטר הזה. בשלב שבו אנחנו נמצאים התירוצים והאילוצים הפוליטיים כבר לא מעניינים אף אחד".

לסיום הסבירה: "כמו ביהדות, גם בפוליטיקה, מחזור החיים השנתי מאפשר תיקון והתחלה מחדש. אז קיבלתם חודשיים וחצי מתנה? הם לא בשביל לנוח, הם בשביל שאנחנו נוכל להתחיל לישון קצת יותר בשקט. פגרה נעימה ושקטה לכולנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פגרה מיותרת
    ק 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לשחק בפיליבסטר היו עובדים עד 6 בערב והולכים הביתה. ואז היו יכולים להיות מרוכזים ולא להרדם באמצע דיונים.
    סגור