תקשורת ומדיה

בן כספית חושף: האם דודי אמסלם הודח מהמילואים?

ידו של בן כספית יצאה כך נראה על העליונה בסאגת המילואים של השר אמסלם, כאשר ב"אולפן שישי" נחשף המכתב של המפקד הישיר שלו באותם ימים, שמתאר בין היתר "הפרות משמעת חוזרות ונשנות ויחסי אנוש גרועים ביותר זכו לשלל תלונות מחיילי הפלוגה ומפקדיה" מצדו של השר מהליכוד
מערכת ice |  7
דוד אמסלם (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
נראה כי הקרב בין בן כספית לשר דודי אמסלם סביב השאלה האם האחרון הודח מגדוד המילואים בו שירת - הוכרע. כזכור, בשבוע שעבר, בטור שישי שלו בעיתון "במעריב", כספית חשף כי השר הודח מהשירות. הסיפור הגיע גם לתכנית "אולפן שישי" באותו ערב. אמסלם הכחיש, נכנס בכספית מעל דובן הכנסת, זה מצדו איים בתביעה וכל אלו הביאו אותנו לאמש (שישי).
"אולפן שישי" הביאו את מה שנראה כמו הוכחה די חותכת לטענותיו של כספית, בדמות מכתבו של המפקד הישיר של אמסלם בימי השירות שלו. הוא מספר על ההתנהלות של אמסלם כמפקד בפלוגת המילואים, שלא מוציאה אותו באור כל כך חיובי, בלשון המעטה.
כבר בתחילת המכתב, המ"פ חושף כי אמסלם זכה ל"תנאים חריגים" במהלך השירות שלו כמו ימי חופשה רבים, גיוס מאוחר ושחרור מוקדם. לאחר מכן, המכתב מתאר את המקרה עצמו שהוביל בסופו של דבר להדחתו של אמסלם. על פי המ"פ, ארבעה ימים לפני סיום תקופת המילואים, השר עשה תאונה עם ג'יפ "סופה", אליו לא הייתה לו הסמכה. הוא ניסה לשכנע חייל אחר, שהיה פקוד שלו, שייתן עדות שקר ויגיד שהוא זה שנהג בג'יפ ובסוף ברח עד סוף המילואים, על מנת להימנע מהבירור של המקרה.
במשך הימים שבגדוד חיפשו אחר השר שיחזור לצורך הבירור, נטען כי לא היה ניתן להשיג את אמסלם בשום צורה וכאשר התקשרו לביתו, הוריו ענו שהם לא יודעים איפה הוא ולא יודעים את המספר שלו. המ"פ מספר כי המקרה היה למעשה הקש ששבר את גב הגמל, כאשר הוא הצטרף ל"שורה ארוכה" של מקרים חמורים בשנים האחרונות מצדו של אמסלם, כמו איבוד מא"ג למשל. בנוסף, המ"פ טוען ל"הפרות משמעת חוזרות ונשנות ויחסי אנוש גרועים ביותר זכו לשלל תלונות מחיילי הפלוגה ומפקדיה" מצדו של השר. כל אלו - הובילו לכך שהמ"פ החליט להדיח את אמסלם מתפקיד הפיקוד בפלוגה.
 
כאשר אמסלם קיבל את הבשורה, הוא הגיב בכך שהביע רצון לעזוב את הגדוד - בקשה אליה המ"פ הסכים וגם גם המג"ד אישר את המהלך. כספית הגיב לדברי המ"פ במכתב וצייץ: "כל הסיפור של אמסלם, במכתב קצר אחד. הבריונות. הגסות. חוסר האחריות. הפלירטוט עם העבריינות. נעלם מהגדוד. נוהג בלי הכשרה. מקמבן בלי הכרה. הזלזול בכל מסגרת, בכל מערכת, בכל מי שאינו הוא. זה אמסלם. כל הקריירה שלו נראית בדיוק כמו סיפור ההדחה הזה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אין אדם אחד ראוי במפלגת ליכוד/פילוג - סדום ועמורה. (ל"ת)
    איתי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    אחד מהגלריה של "האיכותיים" שבאנשי הליכוד
    סולנום 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתוך התיאורים עולה דמות מבחילה של מניפולטור, כזבן, ביריון גס, אדם לא אחראי. בקיצור כל מה שנדרש מבכיר בליכוד האחראי לנושא הגרעין בממשלה המצויינת של נתניהו ממ"י.
    סגור
  • 5.
    שר הגרעין של מדינת ישראל.
    המודאג 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו איכותו של " של ההון האנושי" שמנהל את את המדינה . אין ספק שביבי משאיר אחריו אדמה חרוכה.
    סגור
  • 4.
    אני לא מאמין לבן כזבים..כי הוא הורשע שלוש פ]עמים !!
    רני 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בגין הוצאת דיבה ולשון רע נגד נתניהו ! האיש כזבן מארץ הכזבנים !!
    סגור
  • 3.
    תבדוק בן כספית
    ומה אהוד ברק עשה 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על אלה שממנים אותכם עשו דברים בהרבה יותר גרועים והרוויחו מיליונים למה אתה לא בודק את זה כי אתה מושחת שונא דת יהודית ןכל מה שקשור אליה ומאמין שנוצרת מהקוף ...
    סגור
  • 2.
    חבר מאפיה
    חיים 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד עבריין בצמרת השלטון.
    סגור
  • 1.
    סתום את הגורה שלך
    ששששש 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה זה אומר שאתה יותר חכם ממנו? או יותר ישר?
    סגור