תקשורת ומדיה

אראל סג"ל התנצל על טעות, רביב דרוקר תקף בחריפות

אראל סג"ל התנצל לאחר טעות שנפלה במהלך שידור אייטם בתוכניתו בערוץ 14, 'הדו"ח של סג"ל': "אני מתנצל בפני אנשי גיתם על הטעות שנבעה מתקלה מערכתית ולא מכוונת זדון", רביב דרוקר תקף למרות ההתנצלות: "זרוק את זה על המפיק שלך, כמו תמיד"
מערכת ice | 
רביב דרוקר, אראל סג"ל (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/אראל סגל 103fm)
לאחר טעות שנפלה במהלך שידור אייטם על משרד הפרסום גיתם BBDO בתוכנית 'הדו"ח של סג"ל' בהגשתו של אראל סג"ל בערוץ 14, סג"ל לקח אחריות על הטעות המדוברת והתנצל בצורה גלויה בציוץ שהעלה בנושא לחשבון הטוויטר שלו, כאשר בעוד מגיש ערוץ עכשיו 14 דווקא לקח אחריות על הטעות שנפלה בשידור תוכניתו, מי שפחות האמין להתנצלות המדוברת הוא מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, שיצא למתקפה נגד סג"ל וערוץ 14.
תחילה, סג"ל צייץ בטוויטר את התנצלותו וכתב: "במסגרת התכנית הערב שידרנו קטע וידאו קצר מדיון שנערך בין היתר בהשתתפות אנשי משרד הפרסום גיתם. במסגרת השידור ייחסנו לאנשי המשרד בשוגג, כוונה לרתום את המגזר הערבי למחאה, בעוד הקטע ששודר היה מקמפיין אחר. אני מתנצל בפני אנשי גיתם על הטעות שנבעה מתקלה מערכתית ולא מכוונת זדון. אתנצל בחדווה וביושר גם בתכנית של מחר, באותה השעה בדיוק. נשתמע".

מי שכאמור, לא האמין בכנות התנצלותו של סג"ל הוא מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, שתקף: "זרוק את זה על המפיק שלך, כמו תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה