תקשורת ומדיה

רביב דרוקר מותקף: הסתיר פרטים חשובים על המרואיין שלו?

רביב דרוקר ראיין לוחם אגוז שהצהיר כי יסרב להגיע למילואים אם החקיקה במסגרת הרפורמה המשפטית תימשך, כתב 'ישראל היום' יהודה שלזינגר תקף: "הפרצוף שלו היה לי מוכר. ביררתי קצת. ובכן: תום פנחסי, פעיל מחאה מוכר לא מזמן הגיע לחדר של ש"ס וצעק לעבר דרעי על דמוקרטיה. דרוקר, העובדות הללו לא שוות גילוי?"
מערכת ice |  9
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
על רקע איומי משרתי מילואים רבים כי יפסיקו לשרת אם החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט תימשך, רביב דרוקר ראיין אמש (רביעי) בתוכניתו, 'אזור בחירה' ברשת 13, לוחם באגוז שהצהיר כי יסרב להתנדב במילואים בעקבות חוקי הרפורמה ועל רקע ההפגנות והמחאה נגד הממשלה והחוקים אותה היא רוצה להעביר במסגרת הרפורמה, פרטים חדשים על אותו מרואיין נחשפים.
מי שהחליט לבחון לעומק את הנושא הוא הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' ודמות מוכרת על מסך הטלוויזיה בערוץ 14 וברשת 13, יהודה שלזינגר, אשר כתב בטוויטר בעקבות אותו ראיון מדובר כך: "הפרצוף שלו היה לי מוכר. ביררתי קצת. ובכן: תום פנחסי, פעיל מחאה מוכר לא מזמן הגיע לחדר של ש"ס וצעק לעבר דרעי על דמוקרטיה. במאי נאם נגד "תקציב הביזה" פעיל במחאת הסטונדטים. סבבה והכל אבל היי, דרוקר, העובדות הללו לא שוות גילוי? אפילו לא איזכור קטן כדי לקבל פרופורציה על הבחור?!".

עוד כתב: "ועוד דבר: אתם רואים סרבן אמיץ? ובכן, התקשר לאחרונה ליחידה וביקש לא לבוא למילואים. דמוקרטיה? דיקטטורה? מאבק נחוש? לא ממש. פשוט היה לו מבחן......".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עיתונאי או תעמולן פוליטי?
    אהרון הכהן 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רביב דרוקר יחסל את ערוץ 13 ויביא לשיגשוג של ערוץ 14
    סגור
  • 8.
    סויסה
    יאיר 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא דרוקר זה סתם דרק אדם לא ישר שברבות הימים השתנו פניו לפנים של שועל אדם מניפולטיבי שבינו לבין המציאות שנות אור אדם שמזלזל באינטליגנציה של הצופים בדיווחים שלו אנחנו לא כאלה טיפשים כמו שאתה חושב והעובדה שלא בחרנו בשמאל כמו שחשבת שנעשה אלא בחרנו בשישים וארבע מנדטים שלא שקרו אותנו ועושים עכשיו בדיוק מה שהבטיחו לנו בבחירות.
    סגור
  • 7.
    סויסה (ל"ת)
    יאיר 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    סויסה (ל"ת)
    יאיר 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דרוקר עיתונאי שלא מדבר אמת
    סימה 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש מאכזב ופוליטי. בושה
    סגור
  • 4.
    שקרן
    חגית 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממזמן אני לא מאמינה לו לכלום הכתב הכי עלוב ושקרן
    סגור
  • 3.
    דרוקר הדרק (ל"ת)
    Zaza 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שלזינגר אתה פשוט, אין מילים,,,,
    וואו וואו 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך איך נזכרת שהבנאדם צעק לדרעי " דמוקרטיה" פשוט פרט חשוב חשוב, לצעוק לדרעי דמוקרטיה, צריך להביא את ה CNN ,BBC,איך לא חשבו על זה קודם,פושע באולפן. שלזינגר, אם אין מה להגיד ,עדיף לשתוק! הבחור לא הסתיר את דעותיו ולצעוק לדרעי דמוקרטיה גן אני הייתי צועקת ואף יותר, אנשים באמת חרדים חרדה גדולה למדינה שטובעת במדינה השלטון הנוכחי מכין עבורה , עבורנו צריך לצעוק בכל הכוח ד מ ו ק ר ט י ה ! ! ! ! !
    סגור
  • 1.
    הפרויקט של רביב
    ישי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הנדסת תודעה אמרנו
    סגור