בארץ

שיחה חריגה התקיימה בין מפקד חיל האוויר למשרתי מילואים

האלוף תומר בר נפגש אתמול עם 40 משרתי מילואים בחיל על מנת לשמוע את החששות שלהם מהמהפכה המשפטית. האלוף בר עוד ביקש מהם להעביר את החששות שלהם ישירות למפקדים שלהם
מערכת ice | 
תומר בר (צילום דובר צה"ל)
מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, נפגש אתמול (שני) עם אנשים מילואים ושוחח איתם על החששות שלהם מהמהפכה המשפטית. בין 40 אנשי המילואים היו: טייסים, מפעילי כטמ"מ ובקרים. 
אנשי המילואים הביעו תרעומת על המשך החקיקה, מפקד חיל האוויר, האלוף בר, שיבח אותם והוסיף כי הלכידות של החיל עלולה להיפגע. האלוף בר עוד ביקש מאנשי המילואים להשאיר את המחאה מחוץ לבסיסי חיל האוויר.
בנוסף, האלוף בר הסביר למשרתי המילואים כי הצבא לא מתכוון לפעול נגד הצהרות או מכתבים. הוא ציין כי הטיפול המשמעתי נגד מסרבי המילואים יטופלו פרטנית על ידי מפקדיו. בנוסף, האלוף בר ביקש מהם לפנות למפקדים הישירים שלהם במידה שהם חשים תחושות קשות.
משרתי המילואים העבירו למפקד החיל את המסר כי:  "נשבענו לשרת את הממלכה ולא את המלך." נזכיר כי לאחר מספר דיונים, בצה"ל הגדירו את המספר המונה כמה מאות טייסים ומשרתי מילואים ב-מ"מ (אגף המערכים המיוחדים) שאותו הגדירו כ"קו אדום". במידה ומספר המילואימנקים שיחליטו לא להגיע לשירות המילואים יחצה את מספר זה, צה"ל יצא מכשירות מבצעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה