בארץ

יוצאי השב"כ דורשים מגלנט לעצור את החקיקה: "זו המשמרת שלך!"

אנחנו מאות יוצאי שב"כ חרדים לנוכח הצב אליו התדרדרה ישראל בחצי השנה אחרונה, מרחב התמרון הביטחוני והמדיני של ישראל נפגע כתוצאה מהחקיקה והשלכותיה. לפיכך, אנחנו קוראים לך שר הביטחון גלנט לגלות שוב אחריות לאומית והיסטורית ולפעול לאלתר לעצירת החקיקה!", כך נכתב במכתב יוצאי השב"כ
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע המשך חקיקת הרפורמה המשפטית והסערה הציבורית שכמה בעקבות כך, גופי ביטחון רבים חוששים מהשלכות הביטחוניות של החוסן הלאומי הרעוע של ישראל, ביניהם גם יוצאי השב"כ, אשר שיגרו מכתב לעברו של שר הביטחון יואב גלנט.
כך הם כתבו: "בחודש האחרון שר הביטחון גלנט חתם על חמישה צווי מעצר מנהלי ליהודים, מהלך שתכליתו למנוע אלימות כנגד פלסטינים ולצמצם את מעגל האילמות באיו"ש. אנחנו מחזקים את ידיו של שר הביטחון על שגילה אחריות לאומית במהלך שאינו מובן מאליו, על אחת כמה וכמה כשלצידו יושבים בשולחן הממשלה בן גביר וסטרוק, שחולקים את אותו בית יוצר אידאולוגי.
בצד זאת, ישראל עומדת ככל הנראה בפני עימות קשה עם חיזבאללה, שעלול לגרור פתיחת חזיתות נוספות, ההפיכה המשטרית פערת סדקים אמיתיים שהולכים ומתרחבים במערכים קריטיים בגופי הביטחון. החברה הישראלית, שכיוצאי שב"כ מוכרת לנו היטב, מצויה ברגעים אלו ממש בקיטוב הרסני שלא היה כמותו מעולם!
אנחנו מאות יוצאי שב"כ חרדים לנוכח הצב אליו התדרדרה ישראל בחצי השנה אחרונה, מרחב התמרון הביטחוני והמדיני של ישראל נפגע כתוצאה מהחקיקה והשלכותיה. לאחרונה, פורסם סקר עדכני על פיו שני שליש מהציבור הפלסטיני באיו"ש מאמין שמדינת ישראל לא תצליח להגיע לחגיגות המאה שלה, החוסן הלאומי נחלש מדקה לדקה ואויבנו אינם עיוורים לכך.
לפיכך, אנחנו קוראים לך שר הביטחון גלנט לגלות שוב אחריות לאומית והיסטורית ולפעול לאלתר לעצירת החקיקה! זו המשמרת שלך!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה