תקשורת ומדיה

ערוץ 14 בצעד דרמטי: המפגינים התוקפים ייכנסו לכלא?

ערוץ 14, באמצעות עורך הדין עדי כרמלי, הגיש קובלנה פלילית עם דרישה למאסר בפועל כנגד המעורבים בתקיפת משפחתו של סימן טוב, כאשר בין הנאשמים ניתן למצוא גם את סגן ראש עיריית רמת השרון דני אדמסקי וחבר המועצה ירון גדות
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
אחרי תקיפת רכבו של נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14, נתנאל סימן טוב, על ידי מפגינים שתקפו באלימות וחבטו במוטות הדגלים ברכבו, כל זאת כאשר בנו בן ה-3, שלקה בחרדה בעקבות התקרית, שהה ברכב, ערוץ 14, באמצעות עורך הדין עדי כרמלי, הגיש קובלנה פלילית עם דרישה למאסר בפועל כנגד המעורבים בתקיפת משפחתו של סימן טוב, כאשר בין הנאשמים ניתן למצוא גם את סגן ראש עיריית רמת השרון דני אדמסקי וחבר המועצה ירון גדות.
בהודעה לעיתונות שיצאה בנושא נכתב כך: "עורך הדין עדי כרמלי המייצג את נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14, הגיש אתמול (12.7.2023) לבית המשפט השלום בכפר סבא קובלנה פלילית כנגד 4 מהמעורבים באירוע תקיפת רכבו של נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14 ביום ו׳ 7.7.2023, אשר צולמו במהלך האירוע וזוהו על ידי הציבור באמצעות הרשתות החברתיות וזאת בחשד לביצוע עבירות איומים והיזק בזדון לרכוש".
עוד נכתב: "בין ארבעת החשודים אשר נגדם הוגשה הקובלנה נמצא גם סגן ראש עיריית רמת השרון דני אדמסקי וחבר המועצה ירון גדות. בכתב הקובלנה מציין הקובל, כי לאחר הרשעתם יתכן וידרוש לגזור עליהם עונש של מאסר בפועל. בנוסף לקובלנה הפלילית אשר הוגשה היום, וצווי ההרחקה כנגד המעורבים שניתנו אתמול, תוגש בהמשך גם תביעת נזיקין".

כתב הקובלנה שהוגשה
כל זאת על רקע התיעוד הקשה שהופץ ביום ראשון ומציג את הדרמה שהתחוללה ביום שישי האחרון, בסמוך לכניסת השבת, כאשר עשרות מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט יצאו להפגין מחוץ לביתו של נתנאל סימן טוב, נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14, יצחק מירילשוילי, כאשר גם התנפלו על רכבו ותקפו באלימות, תוך שהם חובטים ברכב במוטות הדגלים, כל זאת כאשר בנו בן ה-3 של סימן טוב, שהיה ברכב בזמן התקיפה, לקה בחרדה בעקבות התקרית - מה שהוביל לכך שתלונה הוגשה למשטרה בנושא.
מזה כחודשיים מגיעים קבוצה של כמה עשרות פעילי מחאה להפגין מול ביתו של נתנאל סימן טוב, נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14. ביום שישי האחרון יצא סימן טוב מביתו ברמת השרון עם אשתו ושני ילדיו הקטנים, המפגינים שזיהו אותו וראו שנכנס עם ילדים קטנים לרכב, התנפלו על הרכב באלימות, חסמו את הכביש בניגוד לחוק ותקפו, בין היתר במקלות של דגלים את הרכב, תוך כדי צעקות על יושבי הרכב.
 
במושב האחורי ישבו כאמור שני ילדים קטנים, כאשר המפגינים נצמדים אליהם בחלון האחורי, צועקים, מרעישים בעוצמה באמצעי רעש לכיוון הילדים ומכים על החלון. מעט השוטרים שנכחו במקום התקשו להתמודד עם המפגינים ולפנותם מהכביש. הילד בן ה-3 ששהה ברכב לקה בחרדה, כאשר תלונה בנושא הוגשה הבוקר במשטרת ישראל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להגיש נגדם תלונה במשטרה על תקיפה
    רק ביבי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לוותר לרשעים האלימים האלה שישתגעו מקומם בבית-סוהר לעברינים .
    סגור