תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני בסערה חדשה: מדוע השווה את חיילי צה"ל ל-SS?

הפרופסור מתרעם על המבצע "בית וגן" בג'נין: "אני אתאבל על חייל ישראלי שימות עכשיו במחנה הפליטים בג'נין בערך כמו שהייתי מתאבל על גרמני ששירת ב-SS ונפל בקרב"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
היום (שלישי) נכנסו ליום השני של המצבע "בית וגן" בג'נין. אומנם ישנה תמיכה די רחבה במבצע מצד כל הקצוות הפוליטיים ורוב האזרחים, עדיין ישנם קולות בתוך האוכלוסייה שמבקרים את האירוע וביניהם הפרופסור אמיר חצרוני, אשר שוהה במדינות הבלקן בימים אלו.
 
עם תחילת המבצע, חצרוני צייץ אתמול: "הגעתי לקרואטיה בדיוק כאשר צבא הכיבוש התחיל מיני ג'נוסייד במחנה הפליטים בג'נין. קיוויתי להצליח שם בקמפיין האנטי-ציוני כפי שהצלחתי במונטנגרו, אך לצערי הרב נכשלתי. מסתבר שלא כל הבלקן אותו דבר, למרות שכולם אוכלים אותה גבינה בולגרית. הקרואטים האנטישמים אוהבים את ביבי כמו שאהבו את היטלר. הם מתים על דיקטטורים עבריינים".
היום, הפרופסור היה יותר תקיף בדבריו וצייץ: "אני אתאבל על חייל ישראלי שימות עכשיו במחנה הפליטים בג'נין בערך כמו שהייתי מתאבל על גרמני ששירת ב-SS ונפל בקרב. אולי אפילו הייתי נותן לגרמני ליהנות מהספק יותר מלישראלי, כי ב-1943 אפשר היה לומר "לא ידעתי מה קורה באושוויץ" הרבה יותר משאפשר לומר ב-2023: "אין לי מושג מה קורה בג'נין". כמו כן, הגרמני היה זוכה כנראה בארון קבורה עם פוליטורה איכותית ומצבה מהודרת בזמן שהישראלי ייקבר בשקית עשויה מבד סיני זול. מדינת ישראל שולחת את בניה להילחם כמו חיות וקוברת אותם כמו כלבים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמיר חצרוני
    יהושע קופפר 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם קצינים מיל בצה"ל ראה אהוד ברק,ראה יאיר גולן ראה נחמיה דגן ועוד כהנה וכהנה מתבטאים כפי שמתבטאים כלפי יהודים ,מה הפלא שאמיר חצרוני עושה זאת. הוא הרי לא גרוע מהם. רבותי מי שלא מוצא חן בעיניו הארץ או המדינה מוזמן לעזוב ,נסתדר בלעדיהם ,הדלת פתוחה לרווחה,אינכם חסרים לנו ולא תחסרו בעתיד . יאללה,רוח מין הון .
    סגור