תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ׳ עצבני: "איפה היית עכשיו חצי שנה?"

אייל ברקוביץ' במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע נאום 'מעשה בחמישה בלונים' שלו בכנסת בשבוע שעבר: "פתאום ביבי אומר ׳יש לנו בית משפט חזק׳, איפה היית חצי שנה עכשיו? הרי כולכם נגד בתי המשפט, אתם רוצים להחליף את השופטים, אתם אומרים שהם שהם מושחתים, אתם אומרים שהם נגדך, ופתאום במשפט אחד הכל משתנה ויש בית משפט חזק ודמוקרטי?"
תום נחום |  2
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא סיפק את הגרסה הפוליטית שלו לסיפור הילדים המוכר 'מעשה בחמישה בלונים', תפס לא מעט מתשומת הלב בתקשורת הישראלית, כאשר כעת, הגיע תורם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' להגיב לנושא במהלך תוכניתם בקשת 12 ביום שישי.
ברקוביץ׳ על נאום ׳מעשה בחמישה בלונים׳ של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מה שלומי? יכול להיות יותר טוב. תראי איך משפט אחד של השופטים, שאמרו שאולי אישום השוחד מיותר בתיק 4000, ופתאום ביבי אומר ׳יש לנו בית משפט חזק׳, איפה היית חצי שנה עכשיו? הרי כולכם נגד בתי המשפט, אתם רוצים להחליף את השופטים, אתם אומרים שהם שהם מושחתים, אתם אומרים שהם נגדך, ופתאום במשפט אחד הכל משתנה ויש בית משפט חזק ודמוקרטי? ועוד דבר, זה שהם אמרו לביבי שבתיק 4000 אין שוחד לא אומר שאין שם מרמה והפרת אמונים, אני רוצה לחכות למשפט שיסתיים". אופירה הוסיפה: "שיא השיאים, ממליצה לך נתניהו על ספר מצוין ׳סוד הקסם היפני׳, תקרא אותו, אולי תנקה את כל האורוות".

כמו כן, על רקע אופי הדיווחים סביב משפט נתניהו בחדשות 12 וחדשות 13, אותם הוא מכנה 'ערוצי התבהלה' באופן קבוע, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, עולה פעם נוספת להתקפה נגד המתחרים, כאשר כתב נגדם בטוויטר כך: "כל הפושים והכותרות של ערוצי התבהלה מהמשפט הם נגד נתניהו ובעד התביעה. ואח"כ אנשים לא מבינים איך זה שהתיקים קורסים, הרי סיפרו להם סיפור אחר לגמרי.. כך קרה גם עם אוסלו, ההתנתקות, הקמפיין לירידה מהגולן, "שוד הגז", החיסונים ועוד ועוד.. אל תאמינו להם! זו תעמולה על מלא!".
 
במקביל, במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 אתמול (שני) בשידור עסקו בהרחבה והגיבו לנאום ׳מעשה בחמישה בלונים׳ של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנסת, ולאחר שיאיר לפיד לעג לנתניהו שסיפק 'פארודיה בעזרת סיפור ילדים', ינון מגל החליט לרענן את זכרונו של לפיד לכך שהוא עצמו עשה שימוש על במת הכנסת בסיפור הילדים ׳סבתא בישלה דייסה׳: "אוי, אוי, אוי, מה הוא עשה להם נתניהו? יאיר לפיד באופן מידי עלה על במת הכנסת וסיפק לנו ׳לפיד והיפוכו׳, אוי, אוי, אוי".
לאחר מכן, בהתייחסות לקטע בו לפיד טען שחדירת המחאה לצה״ל אינה סרבנות מבחינתו ו'מובנת מאליה', מגל כבר 'איבד את זה' ותקף בצעקות: "איך הדבר הזה, האיש הזה, היה פה ראש ממשלה? איך האיש הזה שלא מוכן לגנות סרבנות היה פה ראש ממשלה? מה אתה מקשקש על מדינה לא דמוקרטית? על מה, על עילת הסבירות? כמה לא רציני? כמה תת רמה? כמה אפשר? סליחה שאני צועק".
 
מי שעוד הגיב לנאום המדובר של נתניהו, הוא לא אחר מאשר מגיש קשת 12, העיתונאי ואיש התקשורת הוותיק יואב לימור, שתקף בטוויטר וכתב: "הטרור הפלשתיני מתפוצץ לנו בפנים. הביטחון האישי מתפוצץ לנו בפנים. יוקר המחיה מתפוצץ לנו בפנים. הגרעין האיראני מתפוצץ לנו בפנים. השלום עם סעודיה מתפוצץ לנו בפנים. אכן, מעשה בחמישה בלונים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטורלל
    סימה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צעקני
    סגור
  • 1.
    ברקו כמו כל השמאל - המח שלו ברגליים (ל"ת)
    ניר 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור