תקשורת ומדיה

ינון מגל נכנס בכתבי חדשות 13: "במשך שנים חפרו לנו"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, במתקפה על כתבי חדשות 13, אביעד גליקמן וברוך קרא, על רקע הדרמה במשפטי נתניהו עם קריסת סעיף השוחד: "במשך שנים חפרו לנו כמה נורא השוחד, העונש שלהם הוא שבסוף הם היו צריכים לדווח שהשופטים הודיעו לתביעה ׳אין לכם פה קייס׳"
תום נחום | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
לאחר שהשופטים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגדו בתיק 4000, התגובות לדרמה הגדולה במשפט נתניהו ממשיכות לזרום, כאשר כעת, הגיע תורם של 'הפטריוטים' של ערוץ 14 לעסוק בנושא, כאשר ינון מגל, יותם זמרי ואלדד יניב צללו לדיון מעמיק בסוגיית משפטי נתניהו והתנהלותה של הפרקליטות.
ינון מגל פתח ואמר תוך שהוא עוקץ את כתבי חדשות 13 שדיווחו לראשונה על התפנית הדרמטית במשפט: "ברוך קרא ואביעד גליקמן, שבמשך שנים חפרו לנו כמה זה נורא השוחד וכל זה והעונש שלהם הוא שבסוף הם היו צריכים לדווח שהשופטים הודיעו לתביעה ׳אין לכם פה קייס׳ ואז נפתחו שערי שמיים".
יותם זמרי הגיב: ״נתניהו אמר ׳לא יהיה כלום כי אין כלום׳, נתניהו טעה בענק, כי היה כל כך הרבה רשע ושחיתות מצד אנשים כמו מנדלבליט, אלשיך, שי ניצן ומצד הרבה מאוד אנשי תקשורת, אנחנו הסתובבנו וצחקו עלינו אחרי שידורים של הפטריוטים ואחרי תוכניות רדיו שלנו, בזים לך ׳איך אתה קונה את השטויות האלה? מה אתה מקשיב לאלי ציפורי, כנרת בראשי וינון מגל?׳, מה שקרה בחמישי הוא לא בסוף של הסיפור הזה, גם זיכוי של נתניהו הוא לא הסוף של זה, יש כל כך הרבה כנשים שצריכים לשלם מחיר - והם ישלמו״.

אלדד יניב הוסיף: "אני חושב שמיום חמישי אנשים כמוני, כמו בן כספית וכמו אהוד ברק, צריכים להפסיק לשפרר ולחצרץ, זה לא אביעד גליקמן וברוכי קרא דיווחו, השופטים בפעם השלישית קראו לתביעה לחדר והפעם לא רמזו ולא הלכו ליד, הם אמרו להם ׳אנחנו מציעים לכם למחוק את השוחד מכתב האישום׳, אני שומע שאומרים שנותרה הפרת האמונים, וזה נכון, אבל גם מנדלבליט אמר כבר ובצדק, שללא עבירת שוחד הוא לא היה מגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן".
עוד אמר: "זו עבירה שלא יכולה לעמוד לבד. גם כשהלכנו ברחובות צעקנו הרבה דברים, אבל בעיקר צעקנו ׳שוחד׳ והסתובבנו עם צוללות מתנפחות, השבוע טבע באופן סופי תיק הצוללות בכל הקשור לנתניהו, כל מה שאמרנו כל השנים זה שקר ועלילה והשוחד זו גם עלילה, צריך להגיד את האמת ולא לתרץ. אנשים ישרים, שרוצים שאי פעם הציבור יקשיב למשהו שהם אומרים, גם אם טעו והובילו מהלך לא נכון, צריכים להסתכל למצלמה ולהגיד ׳אנחנו מצטערים, אנחנו מבקשים סליחה, טעינו ושגינו׳ ולא לספר סיפורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה