תקשורת ומדיה

ינון מגל עצבני: "למה אתה מטנף את הפה? דיבור נגוע"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף את יאיר לפיד על רקע דבריו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ("נתניהו פעם היה רמאי וחזק, עכשיו הוא רמאי וחלש"), ואמר בשידור: "כל הזמן מלכלך את הפה, למה דיבור נגוע? מה הקטע? למה אתה מדבר ככה יאיר? מה יוצא לך מזה?"
תום נחום | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אמש (רביעי) סרטון בתגובה לתוצאות ההצבעה לוועדה למינוי שופטים, ולמסיבת העיתונאים של חברי הכנסת יאיר לפיד ובני גנץ שהודיעו על השהיית שיחות ההידברות בבית הנשיא.
"התברר סופית שגנץ ולפיד חיפשו כל דרך לפוצץ את השיחות", אמר נתניהו. "לפני שלושה חודשים הם אמרו שאם רק נעשה פסק זמן בחקיקה הם ייכנסו להידברות. עשינו פסק זמן והם לא נכנסו להידברות אמיתית. הם דחו כל הצעה, אפילו המינימלית ביותר, שהנציגים שלנו הביאו לבית הנשיא.
"הם עשו דבר חדש. אתמול הם אמרו שאם לא תיבחר נציגה שלהם לוועדה למינוי שופטים, הם יפוצצו את השיחות. אבל נבחרה נציגה שלהם ובכל זאת הם פוצצו את השיחות. אז גנץ ולפיד לא רוצים משא ומתן אמיתי. אני מבטיח לאזרחי ישראל כי בניגוד להם אנחנו נפעל באחריות למען המדינה שלנו", סיכם רה"מ.

קודם לכן אמר ראש האופוזיציה לפיד כי "נתניהו מנע את הקמת הוועדה לבחירת שופטים, ושם קץ להעמדת הפנים שפניו להידברות. נתניהו פעם היה רמאי וחזק, עכשיו הוא רמאי וחלש. הוא ידע בדיוק את ההשלכות. הן הובהרו לו בידי הנשיא וגם בידינו. בלי ועדה לבחירת שופטים, לא נגיע לבית הנשיא".
 
בני גנץ הוסיף: "מה שקרה כאן הוא שראש הממשלה החליט ללכת נגד המדינה. בחמש מילים 'בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל. אני מוטרד משום שנתניהו קרס. נתניהו נכנע לקיצוניים. נכנע לשורפי האסמים שרוצים לפרק את החברה הישראלית. ההתנהלות שלו מעלה סימן שאלה גדול על שיקול הדעת שלו בנושאים הרי גורל".
מי שהגיב בכעס גדול לדבריהם של גנץ ולפיד, בייחוד של לפיד יש לציין, הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שאמר במהלך השידור כך: "למה הוא צריך כל פעם להשתמש בטרמינולוגיה הזאת? לפיד קורא לנתניהו גדול המסיתים, וכל הזמן מטנף את הפה שלו עם דיבור מלוכלך, הוא כל הזמן מלכלך עם דיבור מלוכלך, כמו שאמרו אצלנו, למה דיבור נגוע? למה דיבור נגוע? מה הקטע? למה אתה מדבר ככה יאיר? מה יוצא לך מזה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה