תקשורת ומדיה

ינון מגל יעשה קופה? "הולך למכור את זה לסינים"

ינון מגל חשף במהלך שידור 'הפטריוטים' את הגאדג'ט החדש שלו, כפתור אדום כאשר לוחצים עליו שומעים את קולו של מגל אומר 'אוי אוי אוי'. מגל התלוצץ ורמז לאקזיט אפשרי: "אני הולך למכור את זה לסינים"
מערכת ice |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
בעוד הוא אחד השמות הבולטים בתקשורת הישראלית בתקופה האחרונה, כאשר מנכ"ל התאגיד לשעבר, אלדד קובלנץ, אף הגדיר אותו כטאלנט ברמה של דודו טופז, ינון מגל יכול למנף את המעמד שבנה לעצמו בכדי להרוויח כסף, ואפילו לא מעט. בפתיחת שידור 'הפטריוטים' אתמול בערוץ 14, מגל חשף את הגאדג'ט החדש שלו בתוכנית - כפתור אדום שכאשר לוחצים עליו שומרים את מגל עצמו אומר 'אוי אוי אוי' כפי שקורה לא מעט במהלך התוכניות. מגל התייחס בהלצה לנושא ואמר: "אני הולך לעשות קופה על זה ולמכור את זה לסינים״.
בתוך כך, רק ביום ראשון האחרון קרב טוויטר תקשורתי התפתח בביצת הטוויטר הישראלית, שעירב את בן כספית, ינון מגל, שמעון ריקלין ועקיבא נוביק. זה התחיל מכך שעיתונאי כאן 11 פרסם טור בעיתון "שביעי", שם הוא ביקר את הממשלה בגין היחס שלהם למפגינים נגדם.

בן כספית שיתף את הכתבה של נוביק וכתב: "אני לא מרבה להודות, אבל אין ברירה: לא הייתי יכול לכתוב את זה יותר טוב. הסתייגות אחת: אנשי המגפונים של מכונת הרעל לא היו "אנשי שוליים". הם דמה ובשרה של הליכוד, וגם אנשי סמוטריץ'. תודה".
ינון מגל, נתן כמתבקש קונטרה לכספית ונכנס בנוביק על דבריו כשצייץ: "הדבר הכי מגעיל ומביך בתקשורת זו חבורת הדוסים רקדני המה יפית, שכל עיסוקם בפרינט ובאלקטרונית הוא יום יום או פעם בשבוע לבקר את הימין והדתיים, להסביר כמה הם טועים ולא סובלניים, ולהצדיק את המתקפות עליהם. שילוב של רגשי נחיתות וצורך למצוא חן. מצד שני, בן כספית מעריך...".
 
נוביק לא נשאר חייב ושיגר את הציוץ הבא: "ינון מגל, מפיץ השנאה המיומן בישראל, מנסה לחנך עיתונאים דתיים בקללות וגידופים. ינון יקירי, אני ואנחנו פשוט לא סופרים אותך, ולא ממך נלמד עמוד שדרה מהו".
 
עיתונאי כאן 11 לא עצר והוסיף ציוץ נוסף מאוחר יותר כנגד מגל ואף הוסיף את שמעון ריקלין לסיפור: "ינון מגל ושמעון ריקלין, צמד בוהמיינים עם עבר מרשים פי כמה מההווה, מטיפים מוסר לכל העולם ממקום מושבם בצפון תל אביב. מצייצים כמו הרב קנייבסקי וחיים כמו איל גולן. אז ינון ושימען, ידידיי האהובים, בואו נסכם שאני אמשיך לכתוב את דעותיי בעיתון ״שביעי״, ואתם תמשיכו לפלרטט עם מלצריות".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלה לו לראש
    דני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל,תפסיק לפזר ארס,השתן עלה לך לראש
    סגור