תקשורת ומדיה

אחינועם ניני בשיתוף מרגש: "כל היום הייתי במתח"

אחינועם ניני שיתפה בפוסט מרגש על תחושותיה לאחר שגורמים שונים ניסו לבטל את הופעתה בטקס יום הזיכרון: "אני מודה שכל היום הייתי במתח. אם היו מבטלים זה היה ממש שברון לב עבורי"
מערכת ice |  1
אחינועם ניני (צילום משה שי פלאש90)
הזמרת אחינועם ניני כמעט ולא לקחה חלק בטקס יום הזיכרון בקונסוליה הישראלית בניו יורק לאחר שהיו ניסיונות רבים לבטל את ההופעה שלה. כעת, ניני משתפת בתחושות שלה לגבי האירוע ולגבי ניסיונות הביטול שלו בפוסט מרגש: "כבוד גדול היה לי לשיר ביחד עם דויד ברוזה וגיל דור הנפלאים בטקס יום הזיכרון של הקונסוליה הישראלית בניו יורק. היה מרגש עד דמעות".
"תודה לכל אנשי הקונסוליה הנפלאים שעמדו בלחצים שהופעלו עליהם מלמעלה ונלחמו על נוכחותי שם. אני מודה שכל היום הייתי במתח. אם היו מבטלים זה היה ממש שברון לב עבורי. לא רק בגלל אהבתי האדירה את הארץ על יושביה ונופליה והרצון העז לזעוק את האבל של כולנו, שבלי לבכות אותו לא נוכל לגייס הנחישות להילחם שלא יהיה עוד. אבל על מה שמאחורי האקט הזה, מה שהוא אומר עלינו, על המקום הנורא שהגענו אליו, כחברה, כמדינה."
"מזל גדול יש למדינת ישראל ששירות החוץ שלה, שאותו אני מכירה ואוהבת 30 שנה מהופעות אין סוף ברחבי תבל, כל כך מצוין, כל כך אוהב וערכי, נחוש ומסור לטובת כל אזרחי המדינה ועקרונות מגילת העצמאות", שיבחה ניני, "ותודה לך דויד, על הצמרמורת שעברה בי כל רגע לצידך, על קולך העמוק שמלווה את חיי מנעוריי, שאמת, צניעות ואהבה זורמים ממנו כמו מים טהורים, על ליבך הטוב כל כך", חתמה את דבריה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחינועם ניני. זה לא היה קורה אם היא לא היתה מת
    א.א.חיפה 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתנהגת במכוון נגד מדינת ישראל איזה צביעות היא נגד הכיבוש למה לתת לה במה. למי שמתנכלת למדינתי . לא מובן לי לא היה ברור שלא תשיר איפוא שר ' החוץ
    סגור