תקשורת ומדיה
אברי גלעד חושף הכל: "שבר קשה בשבילי, שילמתי מחיר"
המגיש חשף את המעבר שלו מהשמאל לימין ותהה: "קיבלתי חום גדול מעם ישראל, והרגשתי שלא נורא, מי שאיבדתי שילך לכפרות, יש לי חברים חדשים. אז קרה לימין משהו נורא בעיני. הוא נהיה מלוכני. הוא שם את ביבי כמטרת קיומו היחידית, האידאולוגיה נזרקה לפח"
בפוסט שהעלה לפייסבוק שלו, אברי גלעד פירט כמה מהמחשבות שלו על הימין הישראלי בימים אלה של שיסוי והפגנות. הוא תיאר את המעבר שלו מהשמאל אל הימין והסביר מה זה אמר לו אז ומה היום.
גלעד כתב: "לפני יותר מעשור, לקחתי את תרמילי, ארזתי כריך לדרך, והלכתי מביתי, מארצי וממולדתי האידאולוגית, השמאל, לימין, אותו תיעבתי רוב חיי, ביטלתי, השתקתי. עברתי כי הבנתי שיש אמת שיותר רלוונטית בשבילי בימין מאשר בשמאל. זה היה שבר קשה בשבילי, ושילמתי מחיר יקר. לתקופה לא קצרה הייתי התגלמות כל הרע בעיני המחנה שעזבתי, שמי היה סימן מסחרי לשיבוש דעת בזוי. הייתי בודד. במקביל קיבלתי חום גדול מעם ישראל, והרגשתי שלא נורא, מי שאיבדתי שילך לכפרות, יש לי חברים חדשים. אז קרה לימין משהו נורא בעיני. הוא נהיה מלוכני. הוא שם את ביבי כמטרת קיומו היחידית, האידאולוגיה נזרקה לפח".
עוד הוא כתב בפוסט: "אין ימין, יש נאמנות לשליט, יש לי אלרגיה לאנשים נאמנים למישהו שהוא לא הם ולא משפחתם. נאמנות לאדם, גם כשהוא מרשה לעצמו התנהגויות עקומות מוסרית וערכית, היא תכונה עלובה בעיני, ומי שמרשה לעצמו לרדת כה נמוך ולהיות עבד נרצע בתמורה לקידום, בהכרח אינו אדם מן המובחר. אין אדם בעל שיעור קומה שמוכן להיות במצב כזה, ואלה שניסו אבל גילו מעט עצמאות מחשבתית נערפו מיד. לכן אנחנו מקבלים כעת ממשלה כה גרועה שגורמת לי מבוכה עמוקה. בזה תמכתי? את זה קידמתי? על זה נלחמתי באולפנים? על זה הוּקעתי ויוּרטתי? על המופע החובבני הזה? זה ימין? לא יכול להיות. זאת התחזות של חסרי תועלת המתחפשים לבעלי אידיאולוגיה כדי לבוז בז לעצמם. זהו".
עוד ב-
פאולה רוזנברג חיזקה את דבריו וכתבה: "אברי תמיד אמיץ, על אף שלא תמיד אני מסכימה איתו, אבל נדמה ששכחנו שערכו של אדם לא נמדד רק בהיותו דומה או שונה ממני. חילוקי דעות שלי עם האחר לא אמורות לגרום לנו לקרע, אלא אם אחד הצדדים משתמש בשקר ובשפה פוגענית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(23):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
23.אלטרנטיבהרבעי 04/2023/14הגב לתגובה זו1 1מצביעי הימין מצביעים לימין . ועוד ראש הוא ביבי . לטוב ולרע . חשובה לנו המדינה. כי לנו אין ארץ אחרת וגם לא דרכון לארץ אחרת .סגור
-
22.יש משהן יפה בנאמנות למימשעבד בשבילך ותפרו לו תיקקוראים לזה מוסר 04/2023/14הגב לתגובה זו0 0מקווה שחיים האישיים אברי (היקר יש לומר) נשאר נאמן לחברים שלו גם כשכולם נגדם כמו שחברים נשארו נאמנים לו גם כשהפך לפרסונה נון גרטה בשמאלסגור
-
21.הטעות שלך אבר יהיא בפרשנותגרשון גרשייגץ 04/2023/14הגב לתגובה זו0 0הימין תומך תמיכה מלאה בחקיקת חוק שישחרר את החרדים מחובת גיוס לצה"ל, זו אחת המטרות הקדושות שיש ליישם. בשביל להשתתף במלחמות ולההרג בהן יש מספיק שמאלנים שמבצעים את המטלה הזאת בשמחה, חשוב שימשיכו ושלא תוטרד מנוחת החרדים כדי שיוכלו להמשיך ולהביא כמה שיותר ילדים לעולם. בנוסף, חשוב לדאוג למנהיגים ולמשפחותיהם שלא יחסר להם דבר ושכמובן, הציבור השמאלני יממן, זוהי הסיבה לקיומו של ציבור זה. ולכן, יש לשנות את החוקים הקיימים. יש לכפות על כל אישה בישראל ללכת רק עם שמלות וחצאיות (את המכנסיים לובשים גברים בלבד) ושכמובן, נשים תסענה בחלק האחורי של התחבורה הציבורית ותהיה הפרדה מוחלטת בין גברים ונשים. היה רצוי גם שתהיינה מדרכות נפרדות לגברים ונשים כדי שלא יהיה מקום, רחמנא ליצלן, לפיתוי גברים טובים. אז עכשיו אתה יכול להבין אברי את מהות השינוי שהגיע זמנו להיות קיים. בברכת שבת שלום ומבורכתסגור
-
20.הטעות שלך אבר יהיא בפרשנותגרשון גרשייגץ 04/2023/14הגב לתגובה זו2 0הימין תומך תמיכה מלאה בחקיקת חוק שישחרר את החרדים מחובת גיוס לצה"ל, זו אחת המטרות הקדושות שיש ליישם. בשביל להשתתף במלחמות ולההרג בהן יש מספיק שמאלנים שמבצעים את המטלה הזאת בשמחה, חשוב שימשיכו ושלא תוטרד מנוחת החרדים כדי שיוכלו להמשיך ולהביא כמה שיותר ילדים לעולם. בנוסף, חשוב לדאוג למנהיגים ולמשפחותיהם שלא יחסר להם דבר ושכמובן, הציבור השמאלני יממן, זוהי הסיבה לקיומו של ציבור זה. ולכן, יש לשנות את החוקים הקיימים. יש לכפות על כל אישה בישראל ללכת רק עם שמלות וחצאיות (את המכנסיים לובשים גברים בלבד) ושכמובן, נשים תסענה בחלק האחורי של התחבורה הציבורית ותהיה הפרדה מוחלטת בין גברים ונשים. היה רצוי גם שתהיינה מדרכות נפרדות לגברים ונשים כדי שלא יהיה מקום, רחמנא ליצלן, לפיתוי גברים טובים. אז עכשיו אתה יכול להבין אברי את מהות השינוי שהגיע זמנו להיות קיים. בברכת שבת שלום ומבורכתסגור
-
19.טועה ומטעה אתה מתייחס לימין כאל עדר ולא כך הדבר (ל"ת)רק 14 04/2023/14הגב לתגובה זו1 1סגור
- טען עוד
-
18.4 פעמים הצבעתי ביבי ולא מתבייש להודות בטעותי (ל"ת)שקשוקה בפיתה 04/2023/14הגב לתגובה זו1 2סגור
-
17.תמיד תפסתי ממך בן אדם חכם שראיתי אותך מידי פעם בתלאביבשרון 04/2023/14הגב לתגובה זו1 0אבל אם לא זיהית מראש את מה שקרה ויקרה עם הממשלה החולנית הזו אז מורידה לך את כל הקרדיט שנתתי לךסגור
-
16.אתה טועה בנו אברי, לא המלכנו אלא התלכדנו.מסביר פנים 04/2023/13הגב לתגובה זו1 3התלכדנו מאחורי האיש ששלחנו קדימה ומשלם מחיר כבד בשל כך. לא נפקירו בשדה הקרב. וידע נציגנו שיבוא אחריו כי כולנו איש אחד!סגור
-
15.אכזבהימין מלא 04/2023/13הגב לתגובה זו4 2מר גלעד. אני מאוכזבת מעצמי שחשבתי שאתה בעל בינה יתרה. אבל התברר שלא הבנת את העיקר. אז ככה; הימין מורכב מסיעות שונות. כל סיעה והעומד בראשה. המגמה של הימין היא להשיב משילות מאוזנת לעם היושב בציון. איזון שהופר ע"י בעל סמכות, שלא נבחר בקלפי, והחליט שהיחס לבחירות בקלפי יהיה סלקטיבי. במילים אחרות: *דיקטטורה* , של בעלי סמכות, אשר מנסים למשול ברשות המחוקקת, העומדת מעל לרשות השופטת, האמורה לשמש כמייעצת חוקתית לכנסת. וממשלת הימין מנסה להשיב את האיזון לחיים. במילים אחרות; ממשלת הימין, אשר בראשה עומד נתניהו, על פי בחירות דמוקרטיות בקלפי, מנסה להשיב את הזכות הדמוקרטית של העם להחליט מי תהיה הרשות המחוקקת שתעמוד מעל לרשות השופטת, (הבוחרת את עצמה, על פי אינטרסים פנימיים, ללא קשר לעם). קוראים לזה *דמוקרטיה* .סגור
-
14.הגם אתה, אברי? מושפע מתעמולת השמאל (ל"ת)האזרח הקטן 04/2023/13הגב לתגובה זו5 3סגור
-
13.צרצילאורי 04/2023/13הגב לתגובה זו0 0"האמת היא בלתי מושחתת. כוונות רעות עלולות לתקוף אותה, ובורות עלולה לשחוק אותה, אך בסופו של דבר, היא עדיין עצמה, האמת."סגור
-
12.אברי גלעדי חושף את המעבר לשמאל לימין ומה עכשיוא.א.חיפה 04/2023/13הגב לתגובה זו4 0אברי תמיד כיבדתי אותך ואת דעותיך. הכנות והאמת תמיד הוביל אותך ואף כעת מה חשת.אני מצטערת שכיום זה מה שאתה חש. אני ההיפך מה שקורה אני היום מבינה איך השמאל , איך בנה לו אימפריה שלהם , בשקט , שלב שלב עם כל האנשים המכובדים הפרפסורים,אנשי הייטק,אנשי עסקים. השב"כ. כל האליטות של ישראל. ואז שבקשנו לעדות שינוי במערכת המשפטית הכל התפוצץ לנו הפנים וכל האמת התגלתה איך הם התקבצו ביחד וברגע שלא נראה להם השינוי יצא האמת לאור. אני מבינה למה כי הבינו בגלל שרובנו הם המזרחים עם החרדים הם כביכול יהיו בשלטון ואיך הם יגיעו להחלטות שלהם שהימין יהיה בשלטון אז בעזרת הפרקליטות חוקרי המשטרה הם התחילו לבטל חוקים אשר לא נראים להם ואז לאט לאט אנחנו ציבור הימיני חשנו שאומנם אנחנו בשלטון אהל אנחנו לא קובעים והשמאל מוביל מהלכים והמתאימים לו. כלומר אנחנו בשלטון אבל לא להרגיש שאתה קובע. כאילו אנחנו הולכים ערומים חשופים ובלי להרגיש ששולטים . ואז בקשנו מהב חברים רוצים לשלוט בכל מובן המילה ולכן צריך לעשות בשינוי. אברי מה שאתה אומר כאילו ביבי קבע על השינוי במערכת המשפטית ממש לא זה הציבור ביקשו רצינו בשנויסגור
-
11.אברי גלעדמשה זיסמן 04/2023/13הגב לתגובה זו0 1אברי גלעד תמיד ראיתי אותך בכל תוכנית ששידרתה במיוחד הבוקר בערוץ ,13 אתה תותח אתה משכיל אינטליגנטי ומאוד חשובה על מסך הטלויזיה עזוב את השקרנים שגם הדעה שלהם דומה לשלך אבל לא מוכנים להודות כדי שלא יאבדו את מקום עבודתם יש את ערוץ 14 שיקבל אותך בברכה ושם תוכל להביע את דעתך בכל נושא הלוואי ותצטרף גם אם לא תזכור שאתה הבאתה לערוץ 13 ריטי ג גבוה הם הפסידו בהצלחה אברי ישר כוחסגור
-
10.אמרנו לךאמרנו לך 04/2023/13הגב לתגובה זו1 1אמרנו לךסגור
-
9.הרי הגלעדיוסף המספר 04/2023/13הגב לתגובה זו2 2לא מסכים עם דעותיו, אך זוהי זכותו. נראה שהוא אמיץ דיו לחשוף את עבודת האלילים של הימין. שאפו.סגור
-
8.הדברים יותר מורכביםאילתית אכפתית 04/2023/13הגב לתגובה זו1 0לא כל הימין בעד ביבי, אבל הדברים שנעשו כמו התאחדות ה"רק לא ביבי" ותחושה שלא מוכנים אפילו להקשיב, כמו שאברי בעצמו ציין, תרמה לכך שחלק מהימין הפך לנאמן במיוחד לביבי. הימין כמו גם השמאל מורכבים מאנשים שונים בעמדות שונות בנושאים שונים. וכמו שפאולה אמרה צריך להקשיב ולכבד. עצוב מאוד שמי שמשנה את דיעותיו חבריו כבר אינם רואים בו אדם חכם וחושב. ויתרה מכך לא נותנים לו במה. ראו איילה חסון. האין זו דיקטטורה לשלוט בצורה כזו שאם אינך חושב כמוני ועוד מעיז לבטא זאת משתדלים להוריד אותך מהמגרש התקשורתי? אני מקווה שכולם בעם החפה שלנו יכבדו זה את זה.סגור
-
7.לאוהבי הנהנתן החולני והשקרן הפתלוגי (ל"ת)יוסי 04/2023/13הגב לתגובה זו0 1סגור
-
6.צודק. אין קשר בין מה שקורה היום בממשלה ואדיולוגיהרינה 04/2023/13הגב לתגובה זו3 2ואידאולוגיה. סוגדים לאיש חסר ערכים, שקרן שלא מייצג כלום ממני. גם לא את המזרחיות שלי. שולח כלבים לנבוח בשמו. מסית ומפלג. מה ימין בזה? ימין הפך להגדרת השמאל כאויב במקום העולם הערבי כאויב? ימין הפך למי שקורע את העם? למי שנוקם גם אם הדבר מביא לחורבן?סגור
-
5.תמוה משהונעמה 04/2023/13הגב לתגובה זו0 0לא כל הימין סוגד לביבי כלל וכלל. פשוט, כרגע אין אלטרנטיבה יותר טובה.... ולא ואנחנו לא צד מלנכול אלא הצד השני שנכנס לפאניקות מיותרות ורואה הווה ועתיד שחור משחור...סגור
-
4.שטויות במיץ עגבניותשו 04/2023/13הגב לתגובה זו3 1הימין מסורתי ואוהב את עמו ארצו ומסורתו ונתניהו מנהיג שהציבור סומך עליו כמייצג מנטליות וערכים אלו ביקורת שנובעת מפרוגרסיבים בין שהיא על ידי האשמות מטופשות בין על ידי קללות למיניהם בין על ידי טענות בשבח האידאות השמלניות נדחות בצדק על ידי הציבור.על טיבו כמנהיג אפשר להתווכח כמובן תמיד .סגור
-
3.כנות ואמת תמיד מגיעים אל הלבאריאל 04/2023/13הגב לתגובה זו1 0כנות ואמת תמיד מגיעים אל הלב , אני מאמין לאברי אך תוהה , מדוע אדם חד ופיקח כמוהו לא הבין עוד לפני שנים מי אילו הנפשות הפועלות .הרי שום דבר באמת לא השתנה . מכונת הרעלוהשקרים תמיד עבדה 24/7 כולל בשבתות וחגיםסגור
-
2.אבריייציק 04/2023/13הגב לתגובה זו3 0ממשלה שחמישים אחוז מהבוחרים שלה אינו משרת בצבא זו לא ממשלה ימנית. הליכוד כבר מזמן אינו הליכוד האמיתי . ?גין וזבוטינסקי מתהפַכים בקיברם כשרואים את כל הלקקנים שמייצגים את המפלגה.סגור
-
1.אבריא.ישראלי 04/2023/13הגב לתגובה זו0 0אף פעם לא היית בגדר הנורמה ומה חדש.סגור