תקשורת ומדיה

גיא לרר נקלע לצרות: "הפעם מבקש עזרה בשביל עצמי"

"חשבון הטוויטר שלי נפרץ", שיתף מגיש הטלוויזיה האהוב. "יודע שאני לא ממש חסר למישהו ובכל זאת, מבאס. כל הנציגים בארץ פוטרו אז אין עם מי לדבר", כתב בתסכול. מגיש הטלוויזיה פנה לעוקבים בבקשה, "עזרה? רעיון יצירתי? טלפון אילון? בינתיים מצייץ לעצמי כאן, מוזמנים לעקוב"
מערכת ice |  6
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)

בדרך כלל, מנחה הטלוויזיה ומגיש תכנית "הצינור" ברשת 13, גיא לרר נוהג להיות בצד שמסייע לאנשים. אבל מסתבר שגם למנחה שנוהג לעבור דרך קירות, יש בעיות בחשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו וכעת הוא פונה לעזרת ההמונים.

לרר מפרסם בדרך כלל ברשתות החברתיות סיפורים אישיים ובתוכניות שלו הוא מנסה לפתור דילמות בקרב הציבור, ובמקרי קיצון להוביל מחאות ואפילו ימי התרמה. היום (שני) הוא פתח חשבון טוויטר בשם "גיא לרר החליפי" ובו ביקש מהעוקבים: "הפעם אני מבקש עזרה בשביל עצמי".
 

"חשבון הטוויטר שלי נפרץ", שיתף מגיש הטלוויזיה האהוב. "יודע שאני לא ממש חסר למישהו ובכל זאת, מבאס. כל הנציגים בארץ פוטרו אז אין עם מי לדבר", כתב בתסכול. מגיש הטלוויזיה פנה לעוקבים בבקשה, "עזרה? רעיון יצירתי? טלפון אילון? בינתיים מצייץ לעצמי כאן, מוזמנים לעקוב".

טל פרידמן שיתף וכתב: "איש יקר ואוהד ושחקן קבוצת אוהדים חובתנו לעזור לו". גם העיתונאי נדב אייל ביקש מההמונים לסייע ללרר. עקיבא נוביק הסביר: "בדקתי, זה לרר האמיתי. אנא הושיעו".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שאלו יהיו הצרות שלנו. (ל"ת)
    אורית 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מינד חמישי
    יפה 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח סוגרים תיק כבד בערב חג מסתבר שיטה נפוצה איפה היית אדון גליקמן 3 שנים מי נחקר? מתי? איך .? זכותנו לא לדעת מי תפוס בגרון עכשיו על פי גירסתו של היועץ המשפטי לשעבר? גלעקמן כמו שאתה מסקר בהתלהבות את תיקי נתניהו רק בגלל כתבה אוהדת ושמפניה אולי תביא לנו מידע איך פרשה ענקית כזו נסגרה בקול ענות חלושה!@!!!עכשיו בטוח הרפורמה חיונית וחובה לא אדון גליקמן!!!!!!
    סגור
  • 3.
    מעניין לי את הביצה (ל"ת)
    תומר 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גיא לרר
    מומו 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי טויטר לא מבין בזה
    סגור
  • 1.
    הפעם הגזמת בכותרת ״צרות״ אפשר לחשוב (ל"ת)
    חיים 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • ככה זה באתר ice (ל"ת)
    קורא 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור