תקשורת ומדיה

ינון מגל חוטף מבן כספית: "אתה מביך, שקרים מטונפים"

ינון מגל ובן כספית סיפקו עימות קולני נוסף בתוכנית הרדיו שלהם ב-103FM, כאשר מגל האשים את כספית בטענה שהוא שונא ישראל שמעודד סרבנות, בעד כספית השיב: "שונא ישראל 'תפור עליי', שקרים מטונפים, אתה מביך את עצמך, לא תצליח להדביק לי את זה בחיים"
מערכת ice |  1
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
פיצוץ נוסף בין בן כספית וינון מגל בתוכנית הרדיו שלהם ב-103FM, שכבר ראתה לא מעט עימותים, ויכוחים ופיצוצים, כולל זה שאירע בשבוע שעבר וכלל אף איום מצד מגל שיפסיק לשדר עם כספית, כאשר הפעם, הדברים בין השניים התלהטו, וינון מגל האשים את בן כספית בטענה שהוא שונא ישראל, כאשר כספית כמובן, לא נשאר חייב והגיב.
ינון מגל תקף ואמר: "אתה שונא ישראל. אתה מפמפם כל היום את הסרבנות, אתה סוכן כאוס ומחרחר ריב". בן כספית הגיב להאשמות נגדו: "שונא ישראל 'תפור עליי'. אפילו ברמת מפלס השקרים המטונפים שאתה יודע להוציא מהפה, אתה מביך את עצמך. לא תצליח להדביק לי את זה בחיים".

כזכור, בשבוע שעבר במהלך ראיון עם נאווה רוזוליו, שהפגינה מחוץ למספרה בה שהתה שרה נתניהו, הרוחות בין ינון מגל ובן כספית סערו במהלך שידור תוכניתם המשותפת ב-103FM, עד לרמה שהשניים הטיחו אחד בשני האשמות ומילים קשות מאוד, בדרך לפיצוץ השידור ולהפסקת פרסומות כפויה.
בן כספית אמר במהלך הראיון והצליח לגרום לינון מגל להתפוצץ: "נאווה, מבחינתי את יכולה לרדת מהשידור, מבחינתי האיש הזה לא ראוי למאכל אדם, הוא בריון, גס, מתלהם, מחרב ומגדף, לא נותן להשלים משפט, לא רוצה להקשיב לאף אחד, מדבר על אלקין וסער, שהם אתמול גינו את האירוע הזה".
 
מגל הגיב בזעם לדבריו של כספית וענה: "אני רוצה לשאול אותה שאלה, תהיה בשקט כבר נודניק, סגור את השידור, תצא לפרסומות, סתום את הפה, סגור לו את המיקרופון, אני גמרתי לשדר איתך, תעוף, התוכנית הזאת קיימת בזכותי, כמו שהרמתי את 'הפטריוטים' הרמתי אותה, אתה בתוכנית שלך עם אריה ראינו כמה רייטינג אתם מביאים, אתה כלום ושום דבר, לא עשית כלום, את ערוץ 12 קיבלת בזכותי, שתוק ותיתן לראיין אנשים, הבנת? פשוט תשתוק".
כספית לא נשאר חייב וענה: "אתה יכול לאיים רק על החברים שלך, גם את שתי נשותיי שידכת לי נכון? אתה כתבת לי את 5 ספריי, אתה מוכיח עכשיו איזה אדם נורא אתה, תמשיך, תמשיך. מזל שאין לך מאג או אקדח, לא להאמין שהתקבלת לסיירת מטכ"ל, לא להאמין פשוט. מה עוד קרה בזכותך? בזכותך הגשתי את 'רשת על הבוקר', בזכותך הייתי שליח מעריב בניו יורק".
מגל זעם ופוצץ את השידור בדרך להפסקת פרסומות כפויה: "שתוק, איש נאלח אתה, בריון, מפיץ כאוס, עיתונאי עאלק, בושה וחרפה, יאללה יאללה תעביר לפרסומות, סתום את הפה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כספית שקרן דגול. (ל"ת)
    שקר שקר זה כספית 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור