בארץ

ינון מגל הגזים? "הכי אני בז לאנשים האלה; יהודונים"

"עושים מעשים מכוונים לפגוע במדינת ישראל": ינון מגל זועם על אנשי ההייטק שמוציאים את הכסף מהמדינה במחאה על הרפורמה המשפטית. מה חשב רני רהב?
מערכת ice |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
אחרי שפאפאיה גלובל הודיעה כי בעקבות החשש מהרפורמה המשפטית בישראל היא מוציאה את כספיה מהמדינה, השבוע פורסם כי גם חברת הסייבר הישראלית WIZ, בהובלת המנכ"ל אסף רפפורט, מצטרפת למחאה ותוציא את כספה מחשבונות ישראלים ותפזרו בחשבונותיה בעולם.
איש התקשורת ינון מגל מצא את המשותף בעיניו בין אנשי ההייטק הללו לאנשים שמוציאים את דיבתה של ישראל רעה בעולם. "הכי אני בז לאנשים שעושים מעשים מכוונים לפגוע במדינת ישראל." כתב בטוויטר היום (רביעי), "מתומכי BDS, דרך שוברים שתיקה ועד הייטקיסטים שמוציאים את כספם בהפגנה."

בסיום הוסיף: "על כאלה היה נהוג לומר: יהודונים."
 
גם היחצ"ן רני רהב לא שתק וזעם על מנכ"ל וויז: "שלום לכם מר רפפורט ומר קוסטיקה מחברת הסייבר Wiz. בחרתם דווקא עכשיו להוציא את רוב כספי החברה לחשבונות בנק בחו"ל. 1. אתם עושים מעשה שלא יעשה וישראל לא תשכח לכם את זה לעולם. 2. הפגנות כן, זוהי זכותנו במדינה דמוקרטית, שחוקיה הן נר לרגליי, אבל להוציא כסף משמעותי מישראל כפי שעשתה ראשונה הגב' עינת גז מחברת פאפאיה גלובל, יגרור אותנו לארגנטינה.  3. יש לנו כאן מדינה, שאתם מהווים חלק מכובד ממנה, האם אתם מענישים את הכלכלה ואת האזרחים?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא צודק. אי אפשר להתוכח עם האמת (ל"ת)
    אמיר 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור