תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 הותקפה במהלך נהיגה: "קיללו וזרקו חפצים"

מעיין פרתי, כתבת חדשות 12, חושפת את רגעי האימה, אחרי שהותקפה על ידי מספר בנות שלא היו מרוצות מהנהיגה שלה, זאת בזמן שהייתה עם בנה בן החודשיים: "כל כך כעסו שהחליטו להעיף כוסות, אפילו קרח שהיה להן באוטו, אצבע משולשת והשתלטות בריונית על הכביש"
מערכת ice |  4
מעיין פרתי (צילום יוטיוב/ דמוקרטTV)
מעיין פרתי, כתבת חדשות 12, העלתה אמש (שבת) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי מספר בנות התקיפו אותה בזמן שנהגה ברכבה השליכו לעברה חפצים וקיללו אותה, זאת בזמן שבנה הפעוט בן החודשיים בלבד היה עמה ברכב.
בסרטון שהעלתה לסטורי, חשפה פרתי את הצילומים ממצלמת הרכב שלה מהחוויה הקשה,  תוך שהיא מתארת בהרחבה את מעשיהן המקוממים של הנשים שהפעילו נגדה אלימות. פרתי סיפרה בפתח דבריה: "אז היום בכביש נהגת לא הייתה מרוצה מהנהיגה שלי".
פרתי המשיכה: "הישראליות ה'יפות' שהיו ברכב הזה כל כך כעסו שהחליטו להעיף כוסות, אפילו קרח שהיה להן באוטו, אצבע משולשת והשתלטות בריונית על הכביש", תיארה את הדקות הקשות שעברה בעודה נוהגת ברכב עם בנה הפעוט כאמור.
עוד הוסיפה פרתי כי "חסכתי את התמונות של האצבע המשולשת והקללות והזיגזג בכביש. כמובן שזה היה עם תינוק ברכב, לא הפריע להן לזרוק עוד ועוד חפצים על השמשה. ועל זה תרשו לי" -  ביקשה לסיום מעוקביה, והוסיפה ארבעה אימוג'ים מקיאים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נהיגת נשים זה אסון
    נהג מתוסכל 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אני נתקל מידי יום הנהגות שבחרות להתאפר ולהתגנדר תוך כדי נהיגה בנתיב השמאלי או שמחליטות לנסוע על 40 בכביש מהיר זה צריך להיות מטופל בדחיפות כפי שהצעתי בעבר לשר - מבחן נהיגה שנתי לנשים
    סגור
  • 2.
    עשו party לפארתי (ל"ת)
    והרי החדשות 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ??
    יוני 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היכן כתבה על הכתבת בערוץ 14 שמפגנים אמש התקיפו אותה ואת צוות הערוץ מצפה ממכם גם לשים כזו כתבה
    סגור
  • להקיא מה חדש
    Noel 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Welcome to Israel:-(
    סגור