תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ: "את זקוקה לעזרה, דברייך מחליאים"

העיתונאי בן כספית במתקפה חריפה נגד חברת הכנסת טלי גוטליב, שהאשימה את נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, בפיגוע המזעזע בירושלים: "דברייך מעוררים רגשי חמלה, עלייך, על סביבתך ועל בוחרייך. רק בישראל יכולת להפוך לחברת כנסת"
מערכת ice |  8
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
ח"כ טלי גוטליב מטעם מפלגת הליכוד, תקפה בחריפות את נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות. ח"כ גוטליב הטיחה בחיות את האשמה בפיגוע הדריסה הרצחני שארע בירושלים ביום שישי האחרון בו נרצחו שלושה ישראלים. בציוץ שפרסמה אמש (שבת) בעמוד הטוויטר שלה כתבה: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע. הכול כשר בדרך למיטוט שלטון הימין". כעת, העיתונאי בן כספית עולה למתקפה נגד גוטליב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, בו ביקר בחריפות את דבריה הקשים של גוטליב.
בציוץ שהעלה כתב כספית כך: "דברייך המחליאים, בהתנפלות החייתית על נשיאת העליון, מעוררים רגשי חמלה. עלייך, על סביבתך, על בוחרייך (שחשים מרומים מול מה שקורה בעוטף עזה ובירושלים). מצד שני, אני נזכר מה כתבת בזמנו על שרה נתניהו. אז כנראה שכזו את. רק בישראל יכולת להפוך לחברת כנסת. את זקוקה לעזרה ואנחנו, רחמי שמיים".
 
בדבריה כתבה גוטליב נגד נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע. אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראל. אני מאשימה אותה בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק. היא הפחידה מפני ממשלת ימין, לא מפני הרפורמה". ח"כ גוטליב לא עצרה בכך והמשיכה בחריפות: "אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אויבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקרבנו. בתחושה קשה אני מאשימה את הנשיאה חיות. על מצפונך מצבה של המדינה, ההיסטוריה תשפוט את מעשיך".
באופוזיציה מיהרו לגנות את האמירה של חברת הכנסת גוטליב. חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו מיהרה להגיב לגוטליב: "אין גבול להסתה. באמת שאין קו אדום שלא תחצו". גם חבר הכנסת לשעבר איתן גינזבורג הגיב: "דברי בלע והסתה של ממש. שחברת הכנסת תאשים את נשיאת בית המשפט העליון בפיגוע רצחני. לאן הגענו? הזוי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בן כספית הצדיק, סע!!
    אור 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר נכון טוססססססס!
    סגור
  • 6.
    בן כספית
    א.ח 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה חוזר על עצמך תהיה חדשני מקורי גם שאתה אומר לאנשים את המילה הכי נפוצה אצלך שקרן ושוב שקרן ושוב שקרן. חז"ל אמרו משפט בעל שלוש מילים הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • 5.
    האמת
    אני 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    10 1
    צודק בכל מילה בן כספית כל האמת הנכונה .ראיה חדה.כל הכבוד מספר אחד
    סגור
  • 4.
    שוליים עם רייטינג שווה לאפס
    נמאס 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחפשת צומי צווחנית מאשימה כל מה שזז אישה ה זויה זה מה שהיה חסר,לנו לליכוד יש אוסף של אומרות פייקים מתאימות
    סגור
  • 3.
    מגוחך. מי שמדבר??!!!
    אלזה 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    צבועים. אתם יודעים למה היא התכוונה. תקראו את דעתם של היסטוריונים על יצירת אווירה של חולשה במדינה שמעוררת אלימות מצד אוייביה. מי שמדבר על הסתה ואלימות מילולית. טול קורה מבין עיניך. מי שמדבר על הסתה. אדם במקומו הוא פוסל.
    סגור
  • 2.
    תעשו עליה חרם ראיונות ותפסיקו לצטט מהרשתות והיא תעלם. (ל"ת)
    יוסף 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • 1.
    לא יותר מחליאה ממאמרי השנאה וההסתה של בן כספית (ל"ת)
    יובב 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • חובב המייבב (ל"ת)
    שקט הס 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור