בארץ

טלי גוטליב מתפוצצת: "היועמ"שית מפחידה את אזרחי ישראל, מי את בכלל?"

נציגת הליכוד זועמת על היועמש"ית ואומרת עליה את כל מה שהיא חושבת עליה בסוגיית דרעי ובעוד נושאים
דוד זולדן |  2
גלי בהרב מיארה, טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, תומר נויברג)
נציגת הליכוד התוססת התראיינה בתכניתו של גדי נס ברדיו צפון ותקפה בחריפות את היועמ"שית גלי בהרב מיארה: "לא מבינה למה לא פיטרו אותה, צר לי שחבריי מהסיעה לא מרימים אצבע".
"לא משנה לי ההפגנות ולא מטרידות אותי, אני רק מקווה שאלו שמימנו את הפגנות בלפור לא משתמשים במפגינים", אמרה ח"כ גוטליב בתחילת השיחה, "לנו יש רוב קואליציוני של 64 מנדטים, מה שאני לא מבינה למה לא פיטרו את היועמ"שית, מה קורה שמשחקים משחק כוחות ונותנים להביס אותך לפני ששיחקת. היא מינוי של גדעון סער שמונע משנאת נתניהו, והיא מאיישת את התפקיד הזה, והיא מראה לנו שבעוד שאפשרה ללפיד להיות דיקטטור, הכל בחסותה, היא כתבה חוות דעת שאין ויתור על מים טריטוריאלים, והיה ויתור שכזה".  
"היועמ"שית מפחידה את עם ישראל מפנינו שקוראת לנו (הליכוד) כאלה שנפגע בדמוקרטיה", רתחה גוטליב, "היא מוציאה הודעה שתבדוק להוציא את נתניהו לנבצרות - מי את בכלל? צר לי שחבריי מהסיעה לא מרימים אצבע, ולא מפגינים כוח. אנחנו עכשיו נעביר את חוק היועמ"שים שיהיה על פי משרות אמון. אנחנו נתקן את חוק יסוד השפיטה, ונכתוב שלבית המשפט העליון אין אפשרות להתערב במינוי שרים. בית משפט לא יכול לדון בשופטו כבג"ץ עם מינוי שרים".
על פגישתה של השופטת חיות עם ציפי לבני זעמה גוטליב: "היא נפגשה אתה אתמול לפני ההפגנה, יש הסבר לזה? מי שהודיעה באמצעות מקורותיה, שהיא שוקלת להתפטר, שתתפטר כבר עכשיו, את עושה לי טובה? לא הבנתי. את קוראת עליי תיגר בתור מחוקקת? אני אף פעם לא עומדת מנגד, אני שלחתי מכתב ללוין להגיש קובלנה נגד חיות, היא עברה על כללי אתיקה שאוסרים עליה להתראיין. יש דין משמעתי לשופטים. היא צריכה להבין שהרשות השופטת לא עומדת מעל רשות אחרת, אין דבר כזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלי גוטליב תהיה או שרת משפטים או ראשת ממשלה
    אדם מישראל 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ושיקפצו כל נשות הפמיניזם הרדיקלי ששונאות אותה כי היא מעזה להגן על גברים ישראלים ויהודים מעלילות שווא/רף נמוך
    סגור
  • האישה מונעת מנקמנות אישית.
    אלמוני 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הממונים זיהו בעיות עם ג'ב גוטליב והם לא טעו
    סגור