תקשורת ומדיה

ינון מגל חוטף מפרופ' אמיר חצרוני: "הוא לא גאון"

פרופ' אמיר חצרוני במתקפה נגד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14: "בבורסה הוא לא גאון, הוא טוען שהבורסה בישראל קורסת בגלל 'מניפולציות שמאלניות'. הוא לא מבין שהבורסה יורדת בגלל שמשקיעים כמו חצרוני מוכרים את המניות שלהם ומעבירים את הכסף למקום בטוח יותר מישראל"
מערכת ice |  3
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 וכמו כן, מגיש תוכנית הרדיו ביחד עם בן כספית, ינון מגל, נמצא תחת מתקפה מצד לא אחר מאשר פרופ' אמיר חצרוני, שהעלה לחשבון הטוויטר שלו ציוץ לוחמני נגד מגל, כולל התייחסות לטענותיה של העיתונאית רחלי רוטנר להטרדה מינית לכאורה מצד מגל בימים בהם עבדו ביחד בימים בהם עבדה תחתיו כאשר כיהן כעורך הראשי של אתר 'וואלה', טענות בעקבותיהן גם פרש מתפקידו כחבר כנסת, אם כי חשוב לציין שפרקליטות מחוז תל אביב סגרה את התיק נגד מגל מחוסר אשמה, ותיק נוסף מחוסר עניין לציבור.
בציוץ שהעלה חצרוני נכתב כך: "ינון מגל אולי מבין לא רע בתחת של רחלי רוטנר, אבל בבורסה הוא לא גאון. הוא טוען שהבורסה בישראל קורסת בגלל "מניפולציות שמאלניות". הוא לא מבין שהבורסה יורדת בגלל שמשקיעים כמו חצרוני מוכרים את המניות שלהם ומעבירים את הכסף למקום בטוח יותר מישראל - רחוק מנתניהו ומדרעי (וגם מינון מגל)".

בנוסף, חצרוני ביקר גם את תאגיד השידור הציבורי על רקע הדיווחים על רצון הממשלה לסגור את התאגיד ועל הדרך, לא פספס הזדמנות לעקוץ את שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן: "כאשר קם תאגיד השידור כאן הייתה לו הזדמנות להירשם באותיות זהב בספרי ההיסטוריה של השידור הציבורי-אילו היה מציע לי חוזה טאלנט מפנק. זה לא קרה. הם העדיפו מוכרת בגדים פרסיה במידות גדולות שלא היה מזיק לה לעשות דיאטה. עכשיו, גלית דיסטל אטבריאן רוצה לסגור את התאגיד והתאגיד מצפה שאלחם בשבילו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה יש לך מהתחת של רחלי רוטנר? אז הוא מלא פצעונים ו.... (ל"ת)
    יעקב 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בינתיים הבורסה בעליות
    עידו 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומר חצרוני לא אמר שהוא עוזב את הארץ? כמו גיא מרוז, המנכלית של פאפאיה ושאר הטפילים, הם לא מסוגלים לשחרר.
    סגור
  • 1.
    שניהם לא ממש גאוני הדור
    דן 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל לשניהם יש פה, בלי עין הרע. ג'ורה
    סגור