תקשורת ומדיה

דידי הררי מתפוצץ על סמוטריץ': "מקבלים באהבה כל אחד"

מגיש הרדיו הוותיק כבר לא יכול לעמוד מהצד, אחרי שהקלטות סמוטריץ נחשפו וגילו את דעתו של השר על בני עדות המזרח ויחסם לקהילה הגאה 
דוד זולדן |  3
בצלאל סמוטריץ', דידי הררי (צילום freepik, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל, מסך רשת 13)
דידי הררי במונולוג חריג אצל גאולה אבן-סער ב"העולם הבוקר", מגיב לאמירותיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שקהילת הלהט"ב "לא מעניינת את הקהל הספרדי". כזכור, הקלטה חדשה חושפת שיחה סגורה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שבה הוא נשמע מדבר על קהילת הלהט"ב. בשיחה טוען סמוטריץ' שאם הוא יפעל אקטיבית נגד הקהילה, זה לא יפגע בו פוליטית – והוא משוכנע שזה לא ירחיק מצביעים. השיחה שתועדה התקיימה בשבועות האחרונים עם איש עסקים אלמוני. "ספרדי, מסורתי, אתה חושב שאכפת לו הומואים? מעניין את הסבתא שלו". אמר סמוטריץ' בהקלטה. "הוא אומר אין לי בעיה איתם, 'אתה חושב שזה מעניין אותי שאתה (סמוטריץ') נגדם?".
הררי אומר בין השאר: "הלהט"ב, או בשם שקשה לך להגות, לסביות, הומואים, טרנסים ובי, משלמים מיסים כמו כל אחד אחר, טובים ועובדים כמעט כל אחד אחר. הם תורמים למשק, הם יצרנים ותורמים בכל תחום ואני אישית מכיר הומואים ולסביות, חיילים וחיילות, קצינים וקצינות, טייסים, שמשרתים בצבא, כן כן ותורמים תרומה ענקית, אדוני השר במשרד הביטחון".
הררי מדגיש כי "הומאים ולסביות הם חלק מהחברה בישראל והם לא שונים מאף אחד אחר. נטייתם המינית לא צריכה לעניין אף אחד, כמו שנטייתם של אנשים שקרובים אלייך, לא מעניינת. הם חלק מהחברה, כולל החברה ממנה אתה בא והסיבה היחידה שאתה לא יודע מזה, זה כי הם פוחדים לחשוף את עצמם, כי הרי אתם מנדים, מדירים ומחרימים את כל מי שונה".
לסיום מטיח הררי בשר האוצר: "אתה צודק, מר השר סמוטריץ', הספרדים, שזה אנחנו, אני, לא ממש אכפת מנושא הלהט"ב, פשוט כי אנחנו מקבלים באהבה כל אחד. אימא מרוקאית שאני מכיר, תחבק את הבן שלה כשהוא יגיד לה שהוא הומו, ותגיד לו העיקר שתהיה בריא ותשמור על עצמך. אצלנו, המשפחה מעל הכל, גם מעל נטיות כאלה ואחרות. אנחנו הספרדים, חונכנו לאהוב כל אחד ממשפחתנו, לא משנה מה הנטייה שלו. בגלל זה אמרו לך אנשי מחנה יהודה שהם מקבלים כל אחד ואחת באהבה, במקום לנדות ולהרחיק תלמד מאתנו המרוקאים והספרדים, לאהוב ולחבק, כי כולם שווים בעינינו."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דידי הררי מתפוצץ על סמוטריץ'
    רועי 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך דידי,אין עליך אתה מהמם כל הכבוד לך.
    סגור
  • 2.
    כמה רוע
    אתי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה רוע במדינה עצוב
    סגור
  • 1.
    אחלה דידי לב נשמה
    אביבה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק כל מילה. הורים שבאמת אוהבים את הילדים שלהם תומכים בהם בכל דרך ולא יקשיבו לאף אחד שיגיד להם אחרת ללכת נגד הילדים. סמוטריץ' הגזמתתתתת בענק אולי אצלכםם הפחדות זה עובד כי אתם מנדים את הילדים. תהיה בטוח שאף מזרחי לא יצביע לך גם אם אתה עומד על המילה שלך ואתה לא ישבת עם רע"ם אבל זה לא מעניין, כי אתה שונא אדם וזה פשוט לא הערכים שלנו איבדת לחלוטין לגיטימיות וסימפטיה אתה וכל חבריך השונאים. ממליצה לבן גביר להיפרד ממך בבחירות הבאות כי אתה מדבר בשמם של מנדטים לא שלך.
    סגור