תקשורת ומדיה

אופירה אסייג לא נשארת חייבת: "אנחנו ניפגש"

המגישה קטלה את הממשלה בטור שישי שלה, השר קרעי הגיב באיומים להוריד את התכנית שלה - ועכשיו הגיע התור של אסייג להגיב
מערכת ice |  8
אופירה אסייג (צילום דביר כחלון)
מלבד ההצהרות לגבי הצמצום של תקציב תאגיד השידור הציבורי כאן, כנראה שלשר התקשורת החדש שלמה קרעי יש גם לא מעט הפתעות בשרוול לתכניות בקשת 12, כמו אופירה וברקוביץ' שעמדו במוקד ציוץ לוחמני במיוחד שהעלה במוצאי שבת לרשתות החברתיות.
קרעי כתב בין היתר בטוויטר שלו: "עד כאן. אני מתכוון להסיר את המחיצות בין הציבור לתקשורת. היום, כתבים משרתים את המלייה שלהם. בחזון שלי, כתבים ישרתו את הציבור. כשהרפורמה שלי תושלם בעז"ה, ערוצים לא יוכלו לשדר חרפה אינטלקטואלית כמו אופירה וברקו בלי שזה יכאב להם בכיס - על ידי הציבור, לא על ידי הרגולטור". מאוחר יותר כתב: "ההפגנה היום לא מסוקרת על ידי התקשורת, אלא ביוזמתה. היא משקפת את רוח העורכים, הכתבים והמגישים בשידורי התעמולה. כשאנחנו היינו ברחובות נגד ממשלת ההונאה, מול בית הנוכל ועוד, היינו במקרה הטוב הערה בשולי המהדורה. נרים את המסך בין הציבור לתקשורת ונביא לשוק חופשי, תחרותי ומגוון".
כעת, הגיעה התגובה של אסייג, מעט מאופקת יש לומר, אך המסר שלה מאוד ברור – אופירה לא הולכת לשום מקום. כך אשת התקשורת כתבה ברשת: "אני מאחלת לעם ישראל שבוע טוב. אנחנו ניפגש באותו מקום ובאותה שעה". ברקו עדיין לא הגיב בנושא, נחכה להתפתחויות.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    קרעי
    שלומי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השר קרעי,מי אתה בכלל? שונא ישראל.אתה מבין בכלל מה זה דמוקרטיה? זה לא לסתום פיות. ואני אומר לך זאת כאיש ימין ותיק. עובדה כי התוכנית של אופירה וברקו מצליחה. מי שירצה ישמע אותה. מי שירצה יגנה אתה לא תסתום פיות. אתה איש קטן ואובססיבי. להוסיף תכנים אפשר. די עם הקיטוב. זו סכנת נפשות למדינה.במקום להתאחד גולנו כעם אחד שיפרגן אחד לשני ולא משנה מה דעותיו יש קיטוב של צרי מח,שטינם מבחנים מה הם מעוללים. יש מסביננו סכנות גדולות ואתה מחפש שטויות. פה אתה בוגר את התאגיד ושם מאיים לפטר ולסגור תוכניות. עד לפה .של נעליך מעל רגליך
    סגור
  • 7.
    עקומה תרתי משמע (ל"ת)
    חחח 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    תפסיקו להראות תמונות שלה
    דוד 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די עשיתם טוב היה רמה מאוד נמוכה נראה שכל העם לא סובל את התוכנית הזו כל היום לקטול אנשים באכזריות באמת שנמאס לראות אותם אז את מי זה מעניין מה אופירה אסייג חושבת
    סגור
  • 5.
    אופירה וברקוביץ
    חני 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תוכנית מעניינת מגוונת ימין ושמאל גם מצחיקה וגם כייף לראות את התוכנית בבקשה לא להוריד אותה, חבר כנסת קרעי אם אתה רוצה להוריד כתבים ולקצץ אז תעשה זאת גם בערוץ 14 שהוא פוליטי מוחלט של הימין .
    סגור
  • 4.
    גם כן תוכנית
    ג 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי רואה את זה בכלל
    סגור
  • 3.
    אוי..אויי..
    eliya 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפחידה את הפשפשים....
    סגור
  • 2.
    תגאלו אותנו ממנה (ל"ת)
    יוני 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אוי..אויי..
    eliya 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מפחידה את הפשפשים....
    סגור